חדשות בעולם

הלילה: סוריה שיגרה טיל נגד מטוסים, שהתפוצץ מעל הים התיכון מול חיפה

במהלך הלילה תקפה ישראל משלוח נשק שיועד לחיזבאללה. בתגובה, שיגרה סוריה טיל נ"מ שהתפוצץ מעל הים התיכון מול חיפה. רסיסים התגלו על החוף

  • כ' כסלו התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: Maor Kinsbursky / Flash90)(צילום אילוסטרציה: Maor Kinsbursky / Flash90)
אא

הטלוויזיה הסורית דיווחה כי ישראל תקפה הלילה (בין שלישי לרביעי) בעיר חומס שבמרכז-מערב המדינה. לפי הדיווחים, שני אזרחים סורים נהרגו, ושישה חיילים ואזרח נפצעו בתקיפה. על פי סוכנות הידיעות הרשמית במדינה, ישראל תקפה משלוח נשק שיועד לחיזבאללה, ומערכות ההגנה האווירית הופעלו ויירטו חלק מהטילים.

בתגובה לירי, שיגר צבא סוריה טיל נ"מ. הטיל התפוצץ מעל הים התיכון מול חיפה. רסיסים התגלו על החוף. על פי דיווחים בסוריה, הטיל שוגר נגד מטוסי חיל האוויר שתקפו בחומס.

מקור צבאי שצוטט בכתבה ציין שבסביבות השעה 01:26 לפנות בוקר ביצעה ישראל תקיפה אווירית באמצעות טילים מאזור מזרח ביירות על מספר עמדות במרכז המדינה. בתמונות מהאתרים שהותקפו נראים הרס רב וכוחות חילוץ.

לפי דיווחים ערביים, התקיפה בוצעה מהשטח האווירי של מזרח לבנון, וככל הנראה הותקפו "מכון מחקר" ומטרות נוספות של המליציות הפרו-איראניות באזור.

כזכור, בשבוע שעבר בוצעה תקיפה נוספת בסוריה, ואף היא יוחסה לישראל. אז דווח בתקשורת הסורית על שני טילים שישראל שיגרה מכיוון רמת הגולן לעבר מבנה ריק דרומית לדמשק. לפי הדיווח של סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנא, אחד הטילים יורט, לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.

שבועיים לפני כן, דווח בסוריה כי ישראל תקפה אווירית באמצעות מספר טילים בפאתי דמשק. גורם צבאי אמר כי כתוצאה מהתקיפה נגרמו נזקים.

תגיות:חיזבאללהסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה