מעניין

שעות לפני ההלוויה, ההורים כתבו לתינוקת מכתב פרידה, ואז אירע המרגש מכל

שעות ספורות לפני שהחלה ההלוויה של פעוטה שהייתה במצב קשה, הוריה החליטו לכתוב לה מכתב פרידה. אלא שאז, במהפך שאיש לא יכל להסביר - הכל השתנה

אא

לפני שנים ספורות, נשימתם של זוג הורים מפלורידה עמדה מלכת, עת הרופאים קראו להם להיפרד מבתם שזה עתה נולדה. "בהתחלה הכל היה בסדר. היא אכלה, היא עלתה במשקל ונראתה נהדר", משחזרת אמה של אביגיל הקטנה, לערוץ החדשות המקומי. "היא הייתה בשיא הפריחה שלה, וכשהסתכלת עליה לא יכולת בשום צורה להגיד שהיא גוססת".

רופא כיכרורג שבדק את בתם הודיע להם כי היא סובלת מגידול מוחי - ויעץ להם ללכת לחוות דעת נוספת, אך בינתיים 'במקומכם לא הייתי מבזבז זמן יקר. תתחיל לתכנן את ההלוויה שלה', אמר להם. 

הוריה הקשיבו לו, והסידורים להלוויה שלה החלו. שעות אחדות לפני שעת ההלוויה עוד כתבה אמה מכתב פרידה מבתה האהובה, אך ברוב צערה החליה אריקה, כצעד אחרון, לפנות לחוות דעת של רופא נוסף - ד"ר אל כהן שמו. 

"בדקתי את אביגיל וראיתי שהצילומים באמת לא מרנינים במיוחד", הוא משחזר. "ועם זאת, חשבתי לעצמי שאין מספיק ראיות לכך שהיא בוודאי הולכת למות, ולא אני הוא זה שיגזור עליה גזר דין מוות".

ד"ר כהן הכניס את אביגיל לניתוח בהול, תוך שבלבו הוא מאמין במאת האחוזים שהדבר ישיג את המטרה הרצויה. 

ואכן, האמונה שלו ניצחה וכנגד כל הסיכויים - הוא הצליח להסיר גידול שלם אך שפיר, ממוחה של אביגיל. כעבור שלושה ימים, אביגיל שוחררה לביתה כשהיא בריאה ושלימה, והוריה לא הפסיקו להתפעל. "זה היה כאילו היא נולדה מחדש", אומרת אריקה. "אביגיל לא יכלה להיות בידיים טובות יותר. אנחנו אסירי תודה שד"ר כהן טיפל באביגיל כל כך במסירות".

השבוע חגגה אביגיל יום הולדת שש, וריגשה את כל מי שנכח בחדר. "זה נס שהיא כאן איתנו, כמו כל כך הרבה ילדים שהיו במצבה ויצאו מזה. זה לא מובן מאליו", סיכמו הוריה בהתרגשות. 

תגיות:תינוקתנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה