פעילות הידברות

"הבנתי שזו המתנה הכי טובה שיכולתי לתת לעצמי"

מספרת אביבית לאחר השיעור הראשון בקורס המבוקש מבית אליהו שירי שהחל אתמול בהידברות. עדיין יש לך הזדמנות להירשם וליהנות מתוכן מקצועי שיעזור לך ברמה האישית וגם ייפתח לך אפשרויות למקצוע מבוקש ורווחי

  • י"ד חשון התשפ"ב
אא

קורס המאמנות של הידברות נפתח אתמול בהצלחה, והוא היחיד בארץ שמיועד לנשים. הקורס מתקיים בהנחיית סילביה ברדה, בוגרת תואר שני ומאסטר טריינר NLP. האווירה אמש הייתה מרוממת, החומר הועבר באופן מעניין, המשתתפות נהנו בצורה יוצאת דופן, וכבר בשיעור המבוא הן הביעו את שמחתן על שבחרו ללמוד בקורס החווייתי הזה:

"תודה! זו השקעה לנשמה. כל אישה שרוצה להשיג יעדים בחיים 

ולשלוט בכוחות הנפש שלה חייבת ללמוד בקורס הזה" אושרית, אזור

מדוע הקורס מבוקש כל כך?

המומחים בקורס מלמדים, איך לגרום לאנשים להאמין בעצמם, להגשים חלומות, לעשות שינוי תפיסתי, ליישם את הכלים באופן מיידי ולקצור הצלחות.

בעידן המודרני שבו אנו חיים האדם נמצא, בעל כורחו, במרוץ אינסופי אחרי זמן וכסף. הוא נאלץ לבצע פשרות בתחומים רבים בחייו: זוגיות, חינוך ילדים, מיצוי עצמי והתפתחות אישית. הלימודים בקורס מסייעים לשבור את מעגל הקסמים, ונותנים פתח לשינוי.

"כבר שנים שאני בתחום ההתפתחות האישית, אולם, קורס מאמנות - טרם למדתי. הכי חשוב זה לתרגל וליישם את הלימוד שייטמע טוב יותר. הרגשתי בנוח למצוא את מקומי בקורס שמיועד במיוחד לנשים, ומועבר על ידי מנחה אישה. בנוסף, אני שמחה שאני מגשימה לעצמי עוד חלום ברשימת הרצונות שלי", רויטל ליור, הוד השרון

"יצאתי באורות! נרגשת ומחוזקת מהשיעור, מהרמה הגבוהה ומהמרצה הסוחפת, סילביה ברדה, שהיא ממש מהשורה הראשונה של המאמנים. הייתי מרותקת, ולא הרגשתי איך הזמן עובר ואיך ההפסקה הגיעה כל כך מהר! היום הבנתי שזו המתנה הכי טובה שיכולתי לתת לעצמי. יצאתי כבר עם כלים מעשיים, בתחושה שמשהו חדש מתחיל, ובאמונה שאני מקבלת כלים שיאפשרו לי להתפתח, להתקדם, להגשים חלום, להתמודד עם כל אתגר ולקבל את המציאות שה' זימן לי בשמחה ובאהבה. כך אפשר להתחבר לכח העליון שמשפיע עלי ועל סובביי לחיות בשמחה". אביבית, פתח תקווה

עקב הביקוש, שערי הקורס עדיין פתוחים בפנייך עוד השבוע. לאחר הרישום תקבלי השלמה של שיעור המבוא באמצעות חומר מוקלט, כולל סיכום בכתב וליווי טלפוני אישי.

נצלי את ההזדמנות להצטרף לקורס המאמנות האיכותי של אליהו שירי בהנחיית סילביה ברדה, מאסטר NLP, שייתן לך הכשרה מקצועית בתחומים רבים בעולם האימון. הצטרפי לאלפי בוגרות עם מקצוע מבוקש. התקשרי עכשיו 073-222-1300 או לחצי כאן.

תגיות:אליהו שיריקורס מאמנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה