סלבס בהתחזקות

מרגש: כוכבת נבחרת ישראל חזרה בתשובה - והחזירה 'הביתה' גם את אחיה התאום

"אני מרגישה שהעונה שעברה, זה הקדוש ברוך הוא היה איתנו. היה בסיעתא דשמייא": הכירו את כוכבת נבחרת ישראל - שלא רק חזרה בתשובה, אלא אף החזירה בתשובה את אחיה התאום

אא

היא רק בת 23 - אבל כבר זכתה במספר תחרויות במשחקי כדורסל, ונכנסה לנבחרת ישראל. 

לאחרונה הצליחה השחקנית הצעירה טל לב לרגש את הרשת, לאחר שבראיון לתאגיד השידור 'כאן 11' סיפרה כי החליטה לחזור בתשובה. "אני מרגישה שהעונה שעברה, זה הקדוש ברוך הוא היה איתנו", היא אומרת. "היה בסיעתא דשמייא".

כשהיא אומרת את זה, חברותיה לקבוצה לא מופתעות במיוחד. "הנה, טל מתחילה", אומרת אחת מהן ומדגישה: "טל מודה להוא שלמעלה, על העונה המדהימה הזאת".

בראיון מספרת לב כי בד בבד להצלחה על המגרש והטיפוס מעלה בהצטיינות במשחקים, החלה טיפוס למעלה מסוג אחר לגמרי - תהליך החזרה בתשובה שלה. תהליך שלדברי אורה גלזר, יו"ר מכבי רמת גן, השפיע על כל אופי המשחק שלה. "טל לב הגיעה אליי כבחורה מאוד אימפולסיבית, מאוד דעתנית ומאוד עקשנית. אם חלילה מאמן הוציא אותה ממשחק, אז לא פעם היא לקחה בקבוק ובום, דחפה לכיוון הספסל".

"וברגע שהיא חזרה בתשובה - תפסה את עצמה בידיים. זה נתן לה ממש מסגרת לחיים. כל בוקר היא קמה מוקדם - דבר ראשון מתפללת", אומר המאמן שלה, רועי לזר. "היא הרבה יותר רגועה".

 

לא רק את חברותיה לקבוצה היא מחברת לדת

"טל היא באמת הלב של הקבוצה", אומרת חברתה לקבוצה תמר ברגל. "כל פעם מגיעים והיא עושה אווירה טובה, אם זה בקטע של הדת - של לחבר".

"הדת והכדורסל ביחד, זה משהו שמחייה אותי וזה שילוב שבעיניי הוא מוצלח", אומרת טל. 

אבל לא רק את חברותיה לקבוצה היא מחברת לדת, אלא גם את אחיה התאום גל - שחזר בתשובה בהשפעתה הישירה של אחותו. "אני זוכר שהיא באה אליי יום אחד, ישבה איתי ואמרה לי: 'גל, אני נורא מעניין אותי המקום הזה של הדת. מעניין אותי לבדוק אם זה נכון ואמיתי. אתה לא צריך לעשות כלום, אבל רק תיתן לי את התחושה שאתה מאחוריי'. אמרתי לה אז: 'עזבי אותי, אני יש לי חיים מושלמים. אין לי עכשיו טרדות בראש".

אבל טל לא ויתרה. 

יום אחד היא פשוט התייצבה וסיפרה לאחיה התאום על שבת נורא מיוחדת - שאותה היא רצתה שישמרו ביחד. שבת הגדול. "היא אמרה לי בוא ננסה לשמור אותה, וככה זה התחיל והתחבר בצורה מאוד פלאית".

"גדלנו ביחד ויש לנו קשר מאוד טוב, וחשוב לי שאם אני מצאתי משהו טוב, עולם טוב, שגם הוא יחווה את זה. גם הוא ירגיש את זה וירצה בזה", אומרת טל. 

 

תגיות:ישראלחזרה בתשובהכוכבתנבחרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה