פעילות הידברות

"כרטיס הכניסה" שלכם לראש השנה

שעות אחרונות לפני יום הדין, הזדמנות אחרונה לרכוש מיליוני זכויות שיטו עבורכם את הכף ויבטיחו לכם שנה טובה ומבורכת בכל העניינים

  • כ"ח אלול התשפ"א
אא

ערב יום הדין הגדול והנורא. המוני עמך ישראל עסוקים בהכנות אחרונות ליום הקדוש שבו נתייצב כולנו, כל אחד ואחת, לפני מלך יושב על כסא דין, מלך החותך חיים לכל חי.

בתוך כל ההכנות והעניינים הקשורים לחג, כולנו מחפשים להרבות זכויות. להצטייד בעוד ועוד מליצי יושר. להגיע מוכנים לדין.

ארגון הידברות הוא המקום היחיד בעולם ש"מייצר" מידי שנה מיליוני זכויות בכל תחום שהוא: קירוב רחוקים, חסד, לימוד תורה, הצלת נפשות ועוד ועוד.

לקראת הימים הנוראים מציע ארגון היקברות הזדמנות נדירה ומיוחדת: חתימה על שטר שותפות עם מזכה הרבים הרב זמיר כהן, שטר שמקנה לכם שותפות מלאה (!) בכל הזכויות של הידברות.

המשמעות פשוטה ומדהימה: באמצעות התחייבות חודשית סמלית אתם זוכים במיליוני זכויות שאולי יכריעו עבורכם את הכף ביום הדין הגדול והנורא.

זהו למעשה "כרטיס הכניסה" האולטימטיבי עבורכם לראש השנה. כרטיס כניסה שכמו מבשר לכם: תצאו נקיים בדין!

עכשיו, בשעות הללו, זו ההזדמנות האחרונה לחתימה על השטר המיוחד. וכדבריו של מזכה הרבים הרב זמיר כהן החתום בעצמו על השטר: "זו שותפות לכל דבר, שיש לה תוקף הלכתי מלא, בדיוק כמו שותפות בעסקים. אמנם לכאורה, שותפות בעניינים רוחניים נשמעת במבט ראשון מעוררת פליאה, אבל היסוד הזה מופיע בתורה. ישנו 'הסכם יששכר וזבולון'. 'שמח זבולון בצאתך ויששכר באוהליך'. אנשי שבט זבולון, שהיו בעלי ממון, תמכו בלומדי התורה של אחיהם, אנשי שבט יששכר, וזכו לשותפות מלאה בזכויות העצומות של תורתם. זה דבר עצום, שיש לאדם יכולת לקבל אפשרות כזו".

לשותפות עם הרב זמיר כהן ומיליוני הזכויות של הידברות לחצו כאן

תגיות:ראש השנהיום דיןכתב שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה