פעילות הידברות

"הילד שלי ניצל בזכות כתב השותפות"

חודשים ארוכים בטיפול נמרץ, חרדה אינסופית וחשש מפני הגרוע מכל – הסתיימו לאחר החתימה על כתב השותפות של הידברות

  • כ"ה אלול התשפ"ב
אא

חתימה על כתב השותפות של הידברות היא בבחינת "תעודת ביטוח" לקראת השנה החדשה, כאשר מיליוני הזכויות האדירות של הארגון נרשמות לכל אחד ואחד מהשותפים. וכדבריו של נשיא הארגון הרב זמיר כהן: "זו שותפות לכל דבר, שיש לה תוקף הלכתי מלא, בדיוק כמו שותפות בעסקים. זה דבר עצום, שיש לאדם יכולת לקבל אפשרות כזו".

לצד זאת פועל שטר השותפות ישועות גדולות מעל לדרך הטבע. "לבן שלנו היה חום גבוה, והרופאה אמרה שהוא כנראה מפתח דלקת גרון. עשו לו משטח גרון ועוד לפני התוצאות כבר התחלנו לתת לו אנטיביוטיקה, ולמרות זאת החום לא ירד במשך 3 ימים", מספרת אורטל חכמון בת 42 מרחובות. "גם כשהלך לגן, הוא היה אפאתי מאד. כשחזר הביתה – היה עייף ומיד הלך לישון, כשקם – אכל משהו, אמר שהוא מרגיש לא טוב ונרדם שוב עד 19:00 בערב. הערנו אותו כדי שייקח אנטיביוטיקה – והוא נרדם שוב עד 07:00 בבוקר".

"ביום חמישי ראינו שהוא אפאתי מאד, והחלטנו להזמין טיפול נמרץ. באמבולנס, הוא התחיל לפרכס. הגענו לבית החולים והתחלנו במערך של בדיקות, שבסופן מצאו שהבדיקות תקינות. בשישי בבוקר המצב החמיר, והפרכוסים הלכו וגברו עד שהוא איבד את ההכרה. בהמשך החליטו הרופאים להרדים אותו".

"מה שהכי הדאיג אותנו זה שהרופאים לא הצליחו לאתר את הבעיה שלו היות והמדדים היו תקינים. מידי פעם העירו אותו, ואז שוב פרכוסים, הרדמה וחוזר חלילה. זו היתה תקופה נוראה שנמשכה חודשים ארוכים", היא משחזרת.

"בערב ראש השנה החליט בעלי לרכוש שטר שותפות בהידברות על שם הילד. יומיים אחר כך, אני זוכרת את זה כמו היום, זה היה למחרת צום גדליה, העירו שוב את הילד – שקם ללא כל תופעות לוואי".

הרופאים והאחיות במחלקה שטיפלו בו, היא אומרת, לא יודעים להסביר עד היום איך זה קרה. "אבל אנחנו יודעים ומאמינים שהזכויות הרבות של השותפות עם הידברות העמידו אותו על הרגליים".

ערב ימי הדין והרחמים, כולנו מחפשים להרבות זכויות, מייחלים לסנגורים טובים בפני בורא עולם. אלפי השותפים של הידברות זוכים להצטרף יום יום לזכויות קירוב הרחוקים של עם ישראל, ובפרט בימים אלו.

חותמים על שטר שותפות עם הרב זמיר כהן, זוכים במיליוני הזכויות ונחתמים לשנה טובה ומתוקה. לשותפות לחצו עכשיו כאן.

תגיות:פעילות הידברותכתב שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה