חדשות בארץ

מרגש: "אני מעדיף מיליארד מקרי אלאור אזריה, ולא מקרה בראל חדריה שמואלי אחד"

פוסט מרגש כובש את הרשת ביממה האחרונה, וכשתקראו אותו - גם אתם תרגישו כך

אא

בחור בשם אליסף עזרא פרסם פוסט מצמרר ברשתות החברתיות, ובו הוא מוחה על המקרה העצוב של בראל אחיה שמואלי, החייל שנפצע מירי מחבל ברצועת עזה ונאבק על חייו בבית החולים. 

"אתם יודעים מה?", פותח עזרא וכותב. "אני מעדיף מיליארד מקרי אלאור אזריה, ולא מקרה בראל חדריה שמואלי אחד. אני מעדיף להבריח לילד שלי סיגריות לתא, ולא להניח פרחים על הקבר שלו. תקראו לי קיצוני, פנאטי, משוגע, לא אכפת לי. אני מעדיף את החיילים שלנו בחיים - ואת המחבלים מתים.
אין לי סנטימנטים לאויבים שלנו ומי שמנסה לפגוע בחיילים שלנו, לדעתי צריך לפגוע במשפחה שלו. 

"כשחייל שלנו מת, הם מחלקים סוכריות. הם חוגגים את המוות שלו. את הכאב שלנו. האויבים שלנו לא מרחמים עלינו אז למה לעזאזל פעם אחר פעם אנחנו מרחמים עליהם? מה לא בסדר איתנו? מה אנחנו מזוכיסטים? אנחנו נהנים לסבול? אנחנו אוהבים ימי זיכרון? תסתכלו על יוסי, אבא של בראל שבוכה על הבן היחיד שלו.חייל שחודשיים לפני השחרור שלו מחבל ירה בו.

"בראל עבר ניתוח אחד בראש וניתוח אחד בעין, בראל איבד עין אחת ונשאר עם עין אחת לכל החיים, במקום לחגוג את החיים הוא נלחם על החיים שלו ברגעים אלה. אבא שלו כבר לא מבקש יותר מידי, רק שיחיה. אתם מבינים? אתם בכלל קולטים? מדובר באבא שנתן במתנה למדינה את הדבר הכי יקר לו, מדובר בחייל שנתן במתנה למדינה את החלומות שלו.

במקום לגזור חוגר, במקום לעשות טיול אחרי צבא, במקום לעשות את כל זה הוא יעשה משהו אחר לגמרי. אז כן, אני מעדיף לראות מיליארד תמונות של אמהות מחבלים בוכות, ולא תמונה אחת של אבא אחד שבוכה על הבן החייל שלו. תתפללו על בראל", הוא מסכם.
 

תגיות:אלאור אזריהבראל שמואלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה