חדשות בריאות

קורונה: 7,832 מאומתים חדשים. 950 מאושפזים. 95 במצב קריטי

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בכל רחבי הארץ: 7,832 מאומתים חדשים. 950 מאושפזים בבתי החולים, 95 מתוכם במצב קריטי. מנין הנפטרים המצטבר: 6,708

  • י' אלול התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הבוקר (רביעי) מעדכן משרד הבריאות כי אתמול התגלו 7,832 מאומתים חדשים לנגיף. אחוז החיוביים מסך כלל הבדיקות: 5.60%.

950 חולים מאושפזים בבתי החולים הציבוריים מקורונה - מתוכם 95 נמצאים במצב קריטי. 17 חולים מחוברים לאקמו. מאז פרוץ המגפה נפטרו בישראל 6,708 חולי קורונה – תשעה מהם אתמול ושניים היום. מאז תחילת החודש נפטרו בישראל 230 חולי קורונה. מתחילת החודש אובחנו בישראל קרוב ל-85 אלף חיוביים לקורונה. סך תושבי ישראל שנמצאים כעת בבידוד: 96,137. מספר היישובים האדומים בישראל עומד על 49 ערים, 43 יישובים, ו-32 רובעים בערים הגדולות.

ממונה הקורונה, פרופ' סלמן זרקא אמר הבוקר כי עדיף היה ליצור הגבלות מהודקות יותר: "הייתי רוצה הגבלות מהודקות יותר. אנחנו בשבועיים-שלושה של הכרעה. חלק ניכר מהציבור מבין את המשמעות של העלייה בתחלואה ועושה את הדברים הנכונים", אמר ל"כאן רשת ב'". "ככל שנהיה פחות בהתקהלויות ועם מסכה – סיכויי ההדבקה פוחתים. יש כאן הגנה רב-שכבתית – חיסון הוא הנשק הטוב ביותר, אבל זה שנשמור על מרחק פיזי, נשים מסכה ולא נהיה בהתקהלויות, זה טוב לבריאות. צריך להדק את החגורה".

על הגבלת החתונות אמר זרקא: "הייתי מגביל חתונות ל-150 איש. השיקול הבריאותי הנקי הוא שיהיו אפס משתתפים". על הדיונים האם לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, אמר: "צריך לעשות הכול כדי לפתוח את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר ולתת לתלמידים שנת לימודים סדירה".

בתוך כך, בעקבות עלייה במספר מאושפזי הקורונה: המרכז הרפואי ברזילי באשקלון פתח מחלקת קורונה שלישית. במחלקות בברזילי הקורונה מאושפזים סך הכול 70 חולים, מתוכם אחד במצב קריטי ו-41 במצב קשה.

ח"כ אבי מעוז קורא לממשלה להטיל סגר מיידי: "אנא תטילו סגר ותעצרו את השתלטות המגיפה. המגיפה השתוללה בכל העולם. הממשלה צריכה להתמודד עם המגפה הזאת, ואנו צריכים לשמוע להתראות של משרד הבריאות", אמר.

תגיות:תחלואהמגפת הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה