חם ברשת

סוף טוב: הפוסט שהציל את חייה של רוני

הסיפור של רוני כהן ריגש מדינה שלמה, כשבן זוגה פנה בבקשה להציל את חייה. 3 שנים לאחר מכן, הם סוף סוף זכו לסוף טוב: "עם ישראל התגלה בשעתו היפה"

  • ח' אלול התשפ"א
אא

לפני כשלוש שנים, עולמם של רוני כהן ובן זוגה בר ערמון קיבל תפנית. "ב-2018 התהפכו לנו החיים. רוני לא הרגישה טוב. בבוקר הגענו למיון, בצהריים הודיעו לנו שיש לה לוקמיה (סרטן הדם) ובערב היא כבר מצאה את עצמה מחוברת לכימותרפיה", כך כתב בר בפוסט לפני 3 שנים. "בספטמבר תיכננו להתחתן. אני אעשה הכל בשביל שהיא תהיה אשתי, אבל הייתי חייב להציל את חייה".

הדרך היחידה להציל את רוני הייתה על ידי מציאת תורם מתאים עבורה להשתלת מח עצם, אך שבוע לאחר מכן, בני הזוג קיבלו את הבשורה המרה שלא נמצא לה תורם במאגר הארצי ואפילו במאגר העולמי. "אם לא די בכך, התבשרנו שבמידה ולא ימצא תורם בחודש הקרוב, סיפורה של אהבת חיי יגמר בגיל 27", כתב בר. "וכמו שאתם מבינים, אין לי שום כוונה שזה יקרה".

בר ציין כי הוא מתכנן מבצע ארצי למציאת תורם שיציל את חייה של רוני, בעזרת ארגון "עזר מציון", חברים ובני משפחה: "המטרה היא אחת, להגיע לעיניהם ולבבותיהם של כמה שיותר אנשים", כתב בשנת 2018. 

3 שנים עברו מאז. הפוסט זכה להרבה מאוד שיתופים, הגיע לתקשורת וריגש מדינה שלמה. מעל 16,700 איש תרמו למען הצלת חייה של רוני. ב"ה היא קיבלה תרומת מח עצם ועברה את ההשתלה בהצלחה. חייה של רוני ניצלו והיא גם זכתה להינשא לבר כנגד כל הסיכויים. "תודה לעם ישראל שהתגלה בשעתו היפה בהתגייסות למען אדם אחד שזקוק לעזרה", אמרה רוני בהתרגשות.

תגיות:פוסטשיתוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה