חדשות יהדות

מרגש: ברית לבנם של שירה ועמיחי איש-רן

עמיחי ושירה איש-רן הכניסו את בנם בן 8 הימים בבריתו של אברהם אבינו. לפני כמעט 3 שנים נרצח בנם הבכור עמיעד ישראל הי"ד, לאחר שאמו ההריונית נפצעה באורח קשה והוא לא שרד

  • ח' אלול התשפ"א
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הבוקר (שני) התקיימה שמחת ברית המילה לבנם של עמיחי ושירה איש-רן, ושמו נקרא: אליה רועי. לפני הברית, פרסמו ההורים את ההודעה הבאה: "לפני שנתיים ושמונה חודשים הרגשנו איך עם ישראל כולו, על כל גווניו, עדותיו ודעותיו מכל הארץ ומחו"ל השתתף איתנו בעת כאבנו ובאובדן העצום של התינוק עמיעד ישראל הי"ד. כעת, ביום שני, ח' אלול, 16/8, בשעה 10:15, אנחנו שמחים ונרגשים להזמין את כולכם לקחת חלק גם בשמחתנו הרבה בבריתו של בננו שנולד עתה במזל טוב. נשמח בהשתתפותכם''.

כזכור, לפני כמעט 3 שנים, נפצעו עמיחי ושירה בפיגוע ירי בצומת עפרה. מחבל שנסע ברכב כיוון את הנשק לעבר בטנה של שירה, שהיתה בחודש השביעי להריונה. היא נפצעה קשה והובהלה לבית החולים שערי צדק. בשל פציעתה הקשה, הרופאים נאלצו לבצע ניתוח חירום וליילד את התינוק, אך הוא נפטר כעבור מספר ימים. בהתאם להוראתם של רבנים, נערכה לתינוק ברית לפני הבאתו למנוחות בהר הזיתים. הוריו העניקו לו את השם עמיעד ישראל. הי"ד.

הפיגוע טלטל את עם ישראל כולו, שהגדיר את היילוד כ"קרבן הטרור הצעיר ביותר". שירה, שנפצעה קשה, עברה תהליך שיקום ארוך: "אנחנו רוצים להודות לקדוש ברוך הוא", אמרה. "אנחנו נס מהלך, וזה דבר נפלא, גדול ועצום. אנחנו מודים כל יום על הניסים שהיו לנו".

בעלה של שירה, עמיחי, שנפצע בפיגוע באורח בינוני, אמר לאחר הפיגוע: "אנחנו מרגישים שכולכם אתנו. תודה רבה לכם. אנחנו יושבים וחושבים על כל מיני דרכים לשמר את האחדות הזאת".

מדוע עושים ברית מילה, והאם צריך לחשוש למול בימי הקורונה? הרב זמיר כהן עם כל התשובות:

 

תגיות:ברית מילהעמיחי ושירה איש-רן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה