חדשות בארץ

הדרישה הבאה של רע"מ: לפטר את מנכ"ל רשות הבדואים

לאחר שסמכויותיה של הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב הועברו למשרד הרווחה, כדרישת רע"מ, דורש חבר הכנסת סעיד אל-חרומי לפטר את מנכ"ל הרשות יאיר מעיין

מנסור עבאס ואל-חרומי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מנסור עבאס ואל-חרומי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

המשבר הבא בקואליציה? ברע"מ דורשים להעביר מתפקידו את מנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, יאיר מעיין. כך דווח הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר הציבה רע"מ אולטימטום לראש הממשלה נפתלי בנט, להעברה מיידית של סמכויות רשות הבדואים ממשרד ראש הממשלה למשרד הרווחה. האולטימטום נענה בתוך שעות, וחברי הממשלה אישרו את המהלך שנכלל בהסכם הקואליציוני עם רע"מ.

אלא שעל פי הדיווח של יניר קוזין, חבר הכנסת סעיד אל-חרומי מרע"מ דורש כעת למנות אדם אחר למנכ"ל הרשות במקומו של מעיין. הרקע לדרישה הוא סכסוך אישי בין השניים, בעקבות צווי הריסה שהוציאה הרשות לבתים ביישוב הבדואי ביר הדאג', מקום מגוריו ומעוזו הפוליטי של אל-חרומי.

עוד דווח כי למעיין הוצע להתמנות למנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, אך הוא אינו מעוניין לוותר על תפקידו הנוכחי.

בתגובה לידיעה, מסר חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית): "יו"ר ועדת הפנים המיועד ממשיך בשיא חוצפתו לנהוג בניגוד עניינים מובהק. אבל אל דאגה, כל עוד הממשלה הרעועה הזאת זקוקה לאצבע של אל-חרומי, את יאיר מעיין יחליף גם ראש החמולה בביר הדאג' – אם רק ידרוש".

תגיות:רע"מרשות הבדואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה