מעניין

ויראלי: ביקשה מגרפיקאים לעצב את תמונת בתה התינוקת שמתה, וכך הגיבה הרשת

גרפיקאים מקבוצת פייסבוק מוכרת לא ציפו לקבל את ההודעה יוצאת הדופן שקיבלו, מאם שבתה התינוקת נפטרה חמישה ימים לאחר לידתה. מי נענה לאתגר? תתכוננו, אתם עומדים להתרגש

תמונת התינוקת שנפטרה ז"ל, לאחר העריכה תמונת התינוקת שנפטרה ז"ל, לאחר העריכה
אא

חברי קבוצת פייסבוק בשם 'פוטושופ חכם' - לא ציפו לקבל את ההודעה יוצאת הדופן שקיבלו מאם שבתה התינוקת נפטרה, חמישה ימים אחרי לידתה. 

רוב הבקשות שמתקבלות בקבוצה הן של תמונות ישנות שזקוקות לשיפור והוספה של אלמנטים שונים, אולם מי שנחשף לבקשת האם ולשרשור התמונות והתגובות שנוצר לאחריה - לא יכול היה להישאר אדיש. "בזמן הקצר שאני פה, נתקלתי בכמה פוסטים שבהם הצלחתם 'להחיות מתים' במובן הגרפי של המילה", כתבה האם, תוך שהיא מצרפת את תמונת בתה התינוקת, כשהיא מחוברת לצינורות ועיניה נפוחות. אלו המילים שכתבה האם:

"אשמח אם תצליחו לעשות זאת גם במקרה שלהלן. בתמונות המצורפות מופיעה ביתי היקרה שנפטרה 5 ימים אחרי הלידה. הכאב קשה מנשוא. הייתי רוצה שתהיה לי מזכרת פחות טראומטית ממנה, בלי צינורות ורקע של בית חולים. אם אפשר אולי משהו בסגנון צילומי ניו-בורן. תודה מראש, תזכו רק לשמחות בחייכם", סיכמה האם, שביקשה להישאר אנונימית. 

מנהל הקבוצה, טל חכם, נרתם למשימה, וזה מה שכתב כשסיים את שתי הגרסאות שלה (אנחנו בחרנו את השנייה, הקלה יותר ל'עיכול'). "אחרי עריכה קשה, פיזית ונפשית", כתב חכם. בשתי הגרסאות שצירף, סילק חכם את הצינורות שהיו מחוברים לגופה של התינוקת ז"ל. 

התוצאה ריגשה אלפים, ומאות תגובות התקבלו על הרגישות ובעיקר על התוצאה היפה. הנה כמה מהתגובות בשרשור שהפך לויראלי:

אוהב האקנאזארי חן כתב: "הפוסט הזה ריסק אותי, אתה עושה עבודת קודש".

 

מיכל גרוס: "טל חכם, אתה אדם צדיק מלא זכויות".

"טל חכם, אין. אתה תותח על ומוכשר מאוד, אבל בראש ובראשונה אתה אישיות נדירה. בכל פעם שמבקשים אתה כל כך מתאמץ לשמח כל אחד ואחת, וזה ממש לא מובן מאליו שאתה מקדיש מזמנך הפטרי ובשעות לא שעות, העיק לשמח".

"טל חכם, גרמת לי לבכות. אתה מדהים, שהשם יגמול לך", כתבה עדן תמר. 

"שמע אחי, אני ממש עם דמעות. הלוואי ותזכו לערוך פה רק בשמחות", כתב גולש נוסף. 

תגיות:מוותעיצובתינוקתפוטושופ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה