חדשות בעולם

גל חום קיצוני בארה"ב: תושבים קיבלו הוראה להישאר בבתים, בגלל החום ה’היסטורי’

בהלה בארה"ב מפני אזהרות חוזרות ונישנות של שירותי חיזוי מזג האוויר, שצופים גל חום קיצוני ו'היסטורי' באורגון, וושינגטון וקליפורניה כמו גם באזורים מסוימים בקנדה

אא

בהלה בארה"ב מפני אזהרות חוזרות ונישנות של שירותי חיזוי מזג האוויר, שצופים גל חום קיצוני ו'היסטורי' באורגון, וושינגטון וקליפורניה. 

רשתות החדשות המקומיות הזהירו את התושבים להישאר בבתיהם ולא לצאת מהם בימים הקרובים, בפרט בשעות הצהריים. "מדובר בגל חום קיצוני במיוחד, שאנחנו קוראים לו 'היסטורי", אמרו בשירות החיזוי. "זה עומד להיות שיא כמותו לא חווינו הרבה זמן, וייתכן שהוא יגרום לשריפות, הפסקות חשמל וסכנה כללית עבור אנשים שיהיו בחוץ בשעות השיא". 

עוד הזהירו שירותי החיזוי כי החום הקיצוני אמור להתרחש גם בקנדה. "הטמפרטורות עשויות להגיע לעשר עד 20 מעלות יותר מהממוצע", הם אומרים ונועצים את השינוי הקיצוני הזה בהתחממות הגלובלית. "הישארו בבית ואל תנסו להתחכם.

"תדאגו לילדים, למבוגרים ולבעלי חיים, ובפרט לכאלה ששוהים בחוץ בלי הגנה. התוצאות משנים קודמות שבהן חווינו טמפרטורות כאלה הן הרסניות, ואנחנו לא רוצים לחוות אותן שוב". 

גל חום קיצוני שכזה נרשם אשתקד בקליפורניה, וגבה את חייהם של בעלי חיים, ובתים ומכוניות שניזוקו קשות, ב-17 אלף הקילומטרים שנשרפו כתוצאה מהחום הכבד. 

תגיות:חוםארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה