חדשות בארץ

אוטובוס הוצת במזרח ירושלים, שלושה נעצרו

כוחות משטרה עצרו שלושה חשודים במעורבות בתקרית הצתת אוטובוס אגד בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים. נהג האוטובוס ובני משפחתו שהיו עמו הצליחו להימלט מהרכב ולא נפגעו

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

כוחות משטרה, שפעלו הלילה (ראשון) בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים, עצרו שלושה חשודים, מהם שני קטינים, במעורבות בתקרית החמורה של הצתת אוטובוס אגד שנכנס למקום.

אמש, בסביבות השעה 20:20, התקבל דיווח על אוטובוס של חברת אגד שעולה באש בעיסאוויה. שני צוותים של לוחמי האש יצאו לזירת האירוע, אולם בהוראת המשטרה נדרשו להמתין מחוץ לשכונה עד להגעת ליווי של כוח משטרתי נוסף.

מבירור ראשוני עלה כי נהג האוטובוס, שנסע עם משפחתו, ניסה לקצר את הדרך ונכנס לעיסאוויה. לעבר האוטובוס יודו אבנים והושלכו בקבוקי תבערה, שגרמו להצתתו. בני המשפחה הצליחו להימלט מהרכב, ובחסדי שמיים לא נפגעו. נזק רב נגרם לאוטובוס, אולם האש כובתה בטרם הגיעו כוחות הכיבוי למקום.

שרת התחבורה מירי רגב מסרה בתגובה: "מחזקת את ידי נהג אגד שהותקף הערב במזרח ירושלים. זהו אירוע חמור שיכל להסתיים בצורה קשה בהרבה. אני סומכת על כוחות הביטחון והמשטרה שיביאו למעצר האחראים לאירוע וטיפול בהם במלוא חומרת הדין".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, אמר: "לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים. לא ייתכן שבירושלים בירת ישראל אובדן המשילות יגיע למצב כה חמור של תקיפת נהג אוטובוס בבקבוקי תבערה ובאבנים. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפורעים ולהשיב את המשילות בשכונות ירושלים".

תגיות:אוטובוסהצתהעיסאוויהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה