חדשות בארץ

עודה: "לפיד רוצה את המשותפת בממשלה – זה חסר תקדים"

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, לא הסכים לומר על מי ימליץ לנשיא כמועמד להרכבת הממשלה הבאה, אולם שיבח את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד: "הוא רוצה את המשותפת בתוך הממשלה, זה חשוב". הליכוד: "תמונת הממשלה של יאיר לפיד הולכת ומתבהרת"

עודה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)עודה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, התייחס היום (ראשון) לבחירות המתקרבות לכנסת. בריאיון לגדעון אוקו בוועידת המשפיעים של קשת ו-N12, הוא נמנע מלומר בבירור על מי ימליץ לנשיא כמועמד להרכבת הממשלה הבאה, אולם שיבח את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

"לפיד, שקרא לנו פעם 'זועביז', אומר שהוא רוצה את המשותפת בתוך הממשלה. זה חסר תקדים – וזה בגלל המעמד שלנו", אמר עודה. לדבריו, "לפיד אמר משפט היסטורי שלא אמר אף אחד לפניו. הוא אמר משפט מאוד מתקדם מבחינתו. זה חשוב, יישר כוח".

"הוכחנו שאנחנו אמיצים, מי שברח היה גנץ", הוסיף יו"ר הרשימה המשותפת. "נחכה יום אחרי הבחירות, נקרא את המפה הפוליטית – אנחנו יודעים להיות אמיצים".

עודה מתח ביקורת על הניסיונות של מפגינים ערבים לפגוע ביו"ר רע"מ, מנסור עבאס, בהפגנה שלשום באום אל-פחם, שכללו קריאות נאצה לעברו: "אני מתנגד לחלוטין לפגוע במנסור עבאס או בכל אדם אחר. צריך להתווכח איתו, ויש הרבה על מה להתווכח איתו, אבל לא להרים יד. אני לא קורא למנסור עבאס בוגד, אבל נתניהו הוליך אותו שולל ופגע ברשימה המשותפת".

בתגובה לדבריו של עודה, אמרו בליכוד כי "תמונת הממשלה של יאיר לפיד הולכת ומתבהרת, כשהיום איימן עודה הודיע שיתמוך בלפיד כראש הממשלה הבא. לגדעון ובנט אין איך להקים ממשלה בלי להצטרף ללפיד ולתת לו להיות ראש ממשלה".

תגיות:יאיר לפידאיימן עודהבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה