חדשות בארץ

בצל הקורונה: מסיבת פורים מרגשת בבית החולים שיבא

המתנדבים המחלימים של ארגון "עזר לחיים" הגיעו למחלקת הקורונה בבית החולים שיבא, וערכו מסיבת פורים קופצנית ומשמחת לחולים. צפו

  • י"ג אדר התשפ"א
(קרדיט צילום: זיו קורן)(קרדיט צילום: זיו קורן)
אא

המסכות הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף של חיינו בשנה האחרונה, ובפרט במחלקות הקורונה של בתי החולים ברחבי הארץ. הצוותים הרפואיים והמתנדבים המסורים המגיעים אל המחלקות חייבים להתמגן על מנת למנוע הידבקות במחלה. אולם אתמול, למסכות היה תפקיד משמח יותר. מתנדבי מלאכים בלבן של ארגון "עזר לחיים", המתנדבים המחלימים, הביאו איתם את שמחת הפורים למחלקת הקורונה של בית החולים שיבא בתל השומר.

בשעה שהילדים צעדו בשלל תחפושות אל הגן, המתנדבים המחלימים עשו את דרכם לשיבא וערכו מסיבת פורים קופצנית ומשמחת במיוחד לחולי הקורונה. הם הגיעו מצוידים בכלי נגינה, באוכל ובהרבה מצב רוח, והביאו את שמחת הפורים לתוך המחלקה.

אחד החולים, שהיה מחובר למכשיר חמצן, התרומם מהמיטה שלו והצטרף בחיוך למעגל הריקודים של המתנדבים. חולים אחרים, שהיו חלשים מכדי להשתתף בשמחה, נופפו בידיהם למתנדבים ומחאו כפיים לשמע שירי הפורים.

שמחת החג כללה גם חלוקה של משלוחי מנות, שנארזו על ידי מתנדבי הארגון. המשלוחים חולקו הן למאושפזים והן לאנשי הצוות הרפואי, שבשנה האחרונה עמלו קשה בטיפול במסירות נפש בחולי הקורונה.

תגיות:פוריםנגיף הקורונהבית החולים שיבאעזר לחיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה