חדשות בריאות

קורע לב: אוסנת בן שטרית הובאה למנוחות, הילדים אמרו קדיש

אוסנת בן שטרית, שנפטרה מקורונה בשבוע ה-30 להריונה, הובאה למנוחות בירושלים. היא הותירה אחריה ארבעה יתומים קטנים. הילדים נפרדו ממנה בפעם האחרונה ואמרו קדיש בהלווייתה

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

אוסנת בן שטרית, חולת הקורונה שנפטרה הלילה (ראשון) בשבוע ה-30 להריונה כתוצאה מסיבוכי הנגיף, הובאה היום למנוחות בהר המנוחות בירושלים. בן שטרית, תושבת גבעת זאב בת 32, הותירה אחריה בעל וארבעה יתומים קטנים.

במהלך ההלוויה עין בקהל לא נותרה יבשה, כאשר ילדיה של המנוחה נפרדו ממנה בפעם האחרונה ואמרו אחריה קדיש. יהודה בן שטרית, בעלה של אוסנת, אמר: "לפני שבוע אמרת לי שחלמת שאת רואה את ההלוויה שלך. אני מבקש ממך סליחה אם ציערתי אותך, אני מבטיח לך לשמור על הילדים".

בן שטרית אושפזה ביום שלישי האחרון במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שסבלה ממצוקה נשימתית. הלילה חלה הידרדרות במצבה, והיא פיתחה תמונה של כשל רב-מערכתי. אל היחידה הוזעק צוות רב-תחומי בכיר, שכלל מומחי טיפול נמרץ והרדמה, מיילדות וגניקולוגיה, צוות אקמו ומנתחי לב חזה. הצוות ביצע פעולות החייאה ממושכות, וכן ניתוח חירום קיסרי במטרה להציל את העובר, אולם נכשל במאמציו ונאלץ לקבוע את מותם של השניים.

מבית החולים נמסר כי "מצבם של האם ושל העובר היה אנוש, ולמרות חיבורה של היולדת למכשיר האקמו ועל אף מאמצים כבירים להצילה ולהציל את חיי העובר ביחידת טיפול נמרץ פגים, הם נפטרו".

"הצוות ביחידה לטיפול נמרץ קורונה והמומחים שהוזעקו לטיפול באישה ובתינוק מצויים בסערה רגשית. למאמצי ההצלה היו שותפים רבים מכל רחבי בית החולים אשר נלחמו על חיי האם והתינוק. הדסה כולה משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. צוות השירות הסוציאלי בבית החולים מלווה אותם בשעתם הקשה".

תגיות:נגיף הקורונהאוסנת בן שטרית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה