חדשות בריאות

עמית סגל: "מי שלא מתחסן הוא אדם מפונק, שרוצה לרכב על העובדה שאחרים התחסנו"

פרשן חדשות 12, עמית סגל, מתח ביקורת נוקבת על מי שנמנעים מלקבל את החיסון נגד נגיף הקורונה: "צריך גינוי חברתי למי שלא מתחסן"

  • ב' אדר התשפ"א
סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

פרשן חדשות 12, עמית סגל, יצא בחריפות נגד מי שנמנעים מלהתחסן נגד נגיף הקורונה. "מדינת ישראל נותנת הטבה מאוד משמעותית שלא דובר בה מספיק  – אתה מתחסן ומציל את עצמך מסכנת מוות", אמר במהלך דיון באולפן החדשות. "מי שלא מתחסן כי 'אין לו מספיק מידע' – באמת, אפשר לחשוב שכשאתה מדבר בטלפון הסלולרי, אתה יודע בדיוק מה הטכנולוגיה של הדור הרביעי או הדור החמישי שאפשרה לך לשוחח".

"מי שלא מתחסן הוא אדם שנכנס יותר מדי לפייסבוק, אדם שטמטמו לו את המוח, ואדם שלא לוקח אחריות על החיים שלו – ומסכן את סבא שלו, את אמא שלו וגם את עצמו", הוסיף סגל ותקף. "צריך לגנות אותו, לא צריך לדבר יפה. צריך גינוי חברתי למי שלא מתחסן".

"מי שלא בא להתחסן הוא אדם מפונק, שרוצה לרכב על העובדה שאחרים התחסנו. הוא חושב שהחיים יחזרו לשגרה מבלי שהוא יצטרך, רחמנא ליצלן, להידקר. יכאב לו הראש תוך שעתיים או יצמח לו זנב, או כל השטויות האלה".

בנימת ביקורת על התקשורת הישראלית, שלדבריו "ממשיכה במסורת שלה להתבכיין" נוכח הירידה בקצב ההתחסנות, הדגיש סגל כי למרות הכל "מדי יום פוקדים את תחנות ההתחסנות 1 מכל 80 ישראלים – נתון שאין לו אח ורע בעולם".

תגיות:חיסוןעמית סגלנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה