חדשות יהדות

"בוודאי שצריך להתחסן": מקבץ מיוחד של הרבנים הספרדים קורא לציבור להתחסן

מכתב מיוחד כולל את דבריהם של הרבנים הספרדים, הקוראים כולם בפה מלא: "מצווה גדולה לקבל את החיסון"

  • כ"ט שבט התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות מפרסם היום (חמישי) מכתב בשמם של עשרות רבנים בולטים במגזר הספרדי, המציינים באופן ברור כי חובה ומצווה גדולה להתחסן נגד נגיף הקורונה.

נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן: "הקדוש ברוך הוא רוצה שנתחסן. כאשר מקבלים את החיסון זה רצון ה', ובוודאי שצריך להתחסן".

ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז: "רופאים גדולים ותלמידי חכמים גדולים מעידים שהחיסון נגד הקורונה היא חיסון בריא ואין המחלה חוזרת. לכן כל מי שיש לו ספק, שילך להתחסן. כל הדיבורים ושמועות השווא הרי הם דמיונות".

הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף: "על פי ההלכה, חובה ללכת ולהתחסן נגד הקורונה. לא להתחשב בכל הפשקווילים. על פי ההלכה חובה על כל אחד ואחד להתחסן".

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר: "הקב"ה ריחם עלינו. דיברתי עם מדענים ורופאים גדולים, ופרופסור שטרית אמר לי שאפשר לעשות חיסון בלי שום פחד, ובאמת צריך לעשות את החיסון".

במכתב מצוטטים: נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן, ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז, הראשונים לציון הגר"י יוסף והגרש"מ עמאר,חבר מועצת חכמי התורה וראש כולל 'תורה וחיים' הגר"ש בעדני, חבר מועצת גדולי התורה ורבה של הר נוף, הגר"ד יוסף, לצד רבני משפחת אבוחצירא, רבני קהילות חניכי הישיבות, דיינים, ראשי ישיבות המקובלים ורבני ערים.

המכתב מתפרסם כתגובת נגד לשימוש במניפולציות וכזבים במטרה למנוע משומעי לקחם של הרבנים הגאונים להתחסן. "כעת הגיע הזמן לחשוף אחת ולתמיד את דעתם הברורה של גדולי ישראל כך שאיש לא יכחיש", מציינים במטה ההסברה.

תגיות:חיסוןקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה