סלבס בהתחזקות

ניסים בלאק מרגש: "אני הסיוט הכי גדול של היטלר - גם יהודי וגם שחור"

קבלו את 'הסיוט של היטלר': האהבה לקברות צדיקים, שחור, יהודי וגאה, ההתמודדות עם הקורונה, מלאכים שמלווים אותנו ועוד. הפוסטים החמים של הראפר ניסים בלאק

אא

הראפר הבינלאומי ניסים בלאק, שהספיק לעבור באסלאם ובנצרות לפני ש'התקבע' ביהדות והפך לאחד הכוכבים המצליחים ביותר במגזר החרדי - מדבר על הקורונה ועל ההחלטה לצאת עם שירים חדשים דווקא בתקופה הקשה הזו. 

את השיר הראשון בצל התקופה שחרר בלאק בדיוק לפני שנה, כאשר הקורונה רק התחילה - ושם הוא קורא לעצמו "הסיוט הכי גדול של היטלר". השיר - 'הקפצת המולדת' שמו, זכה ללמעלה מ4.5 מיליון צפיות ביוטיוב, ועורר הד גדול בעולם בשל הטענות שלו על כך שהוא הסיוט הכי גדול של היטלר, בגלל שהוא גם יהודי וגם שחור - שני גזעים 

לדבריו, בעקבות השיר שעורר סערה גדולה בעולם ועניין בינלאומי - הוא הוזמן לניו יורק ולוס אנג'לס על ידי עשרות חברות תקליטים שרצו לעשות עמו עסקים. "אז הלכתי לביקור בהוליווד, ואז כשחזרתי לארץ קצת לפני פורים - הכל נעצר, כל העולם. אף אחד לא ידע מה יהיה, אבל אני ראיתי בזה ברכה מהשם בשמיים, בגלל שזה הכריח אותי באופן אישי להסתכלות עצמית, ועזר לי לראות דברים", אמר בלאק בראיון ל'כיכר השבת'. "זה גם היה זמן טוב למשפחה אבל גם יותר זמן להתבודדות ולמשפחה, וגם נתן לי להמציא את עצמי מחדש מוזיקלית. עכשיו אני מוציא כל שבוע שיר חדש".

איך הוא עושה את זה בתקופה כל כך טעונה, שבה לכולם קשה מבחינה כלכלית? "אם העולם היה פתוח, כנראה שלא הייתי עושה את זה. הייתי עסוק בסיבובי הופעות. זה לא נורמלי להוציא כל שבוע שיר חדש, אבל דווקא בתקופה הזו אנשים יושבים בבית, ואין להם משהו לעשות. אז למה לא לתת להם תוכן? היום כולם נותנים המון תוכן, ואני חושב שזה ראוי מאוד. אם זה קורה בצד של ה'קליפה' אז זה צריך לקרות גם בצד של הקדושה, לתת תוכן כל הזמן, ואני מאוד נרגש לראות מה נוצר מזה".

על עובת יהודי יהודי ושחור הוא אומר כי הקב"ה מביא "רחוקים' פנימה. "רבי נחמן מדבר על זה, ורבי נתן מדבר על זה - שזה כמו 'לבושים חדשים' שהשם מביא. הוא מוסיף גרים ובעלי תשובה ליהדות כדי להביא משהו חדש, להתחדש".

הנה כמה מהפוסטים החמים שהוא פרסם לאחרונה ברשתות החברתיות:

תגיות:ראפרניסים בלאק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה