חדשות בריאות

הגר"ג אדלשטיין: "אין שום חשש להתחסן"

מרן ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, ענה בכתב לשאלות בנוגע לחיסונים נגד קורונה: הבטחה לאישה בהיריון שיהיה בהצלחה בקבלת החיסון, והנחיה לקשישים ולאברכים צעירים שלא לחשוש להתחסן

  • ו' שבט התשפ"א
מרן הגר"ג אדלשטיין (צילום: Aharon Krohn/Flash90)מרן הגר"ג אדלשטיין (צילום: Aharon Krohn/Flash90)
אא

בשל הסגר והמצב החמור של תחלואת הקורונה, נשיא מועצת גדולי התורה, מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, איננו מקבל קהל, בהתאם להנחיות. את השאלות המופנות אליו הוא מקבל בכתב, ומשיב עליהן בכתב ידו.

הרב ענה היום (שלישי) על שלוש שאלות שהגיעו אליו בנוגע לחיסונים נגד קורונה. הדברים קצרים אך ברורים, כדרכו של מרן ראש הישיבה.

השאלה הראשונה עסקה באישה הנמצאת בתחילת החודש הרביעי להיריונה, שקיבלה את המלצתו של הרב אלימלך פירר להתחסן נגד הנגיף. ראש הישיבה השיב בכתב ידו: "בעזרת השם יהיה בהצלחה".

השאלה השנייה נגעה לאדם בן 80 שקיבל את מנת החיסון הראשונה, אבל חושש לקבל את המנה השנייה עקב הדיבורים בתקשורת על תופעות לוואי. הגר"ג ענה על כך, כי "כדאי להתחסן חיסון שני ואין מה לחשוש".

ראש הישיבה נשאל עוד על אדם בן 90 שקצת חושש מהחיסון ועל דעתו בנוגע להתחסנותם של אברכים צעירים בגיל הפוריות. ראש הישיבה ענה במילים ספורות על שתי השאלות: "אין שום חשש להתחסן לכל הנ"ל".

 

תגיות:חיסוןהרב גרשון אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה