חדשות בארץ

הדיון הבא במשפט נתניהו יתקיים ב-8 בפברואר

לאחר שבית המשפט ביטל את הדיון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנקבע למחרתיים, הודיעו השופטים כי הוא יתקיים ב-8 בפברואר. נתניהו והנאשמים הנוספים ישיבו בדיון זה לכתב האישום

נתניהו בבית המשפט, מאי 2020 (צילום: עמית שאבי, פול)נתניהו בבית המשפט, מאי 2020 (צילום: עמית שאבי, פול)
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים הודיע היום (שני), כי הדיון הבא במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יתקיים ב-8 בפברואר. הדיון היה אמור להיערך מחרתיים, אולם בסוף השבוע הודיע בית המשפט על ביטולו בשל הגבלות הסגר.

הדיון בחודש הבא יתקיים בנוכחותם של ראש הממשלה והנאשמים הנוספים, ארנון מוזס ובני הזוג שאול ואיריס אלוביץ'. הם ישיבו לכתב האישום שהוגש נגדם, וזאת לאחר שביום רביעי שעבר דחו השופטים את בקשת ההגנה לדחות את המענה לאישום. סנגוריו של נתניהו, עורכי הדין בועז בן צור ועמית חדד, כתבו בבקשתם כי הם זקוקים לארכה כדי להגיב על כתב האישום המתוקן שהוגש על ידי הפרקליטות בתיק 4000. הם ציינו כי ארבעה עורכי דין מצוות ההגנה היו בבידוד, וכי הסגר הכללי מקשה על ההיערכות למתן התשובה.

בית המשפט דחה, כאמור, את בקשת ההגנה: "כתב האישום המקורי נמצא בידי הנאשמים מזה כשנה", כתבו השופטים בהחלטתם. "ניתן להניח כי הגשת כתב האישום המתוקן מחייבת התאמות בתשובה לאישום, אך אין בה כדי להצדיק דחיית הדיון".

תגיות:תיק 4000בית המשפט המחוזי בבאר שבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה