מעניין

סבא וסבתא מבודדים מאנגליה מצאו פתרון גאוני לחיבוק הנכדים

אחרי 9 חודשים בהם לא חיבקו את נכדיהם בגלל הקורונה, מצאו סבא וסבתא וולש פתרון מקורי ומשעשע

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כולנו מתמודדים עם הריחוק מסבא וסבתא בימים אלו, ומקווים לימים טובים יותר. גם הזוג וולש, סבא וסבתא מאנגליה, לא חיבקו את הנכדים שלהם מאז מרץ 2020, אך עלו על פתרון גאוני. הם זכו להעניק חיבוק אוהב לנכדיהם הודות לרעיון מבריק: תחפושת דובים מתנפחים.

ברברה וקליף וולש אמרו ש"חיבוק הדוב" הזה היה 6 הדקות הטובות ביותר שהיו להם כל השנה. הם חיבקו את שלושת הנכדים בפעם הראשונה מאז ה-1.3.20 וכל האירוע נעשה בהפתעה גמורה. זוג המבוגרים התבודד ולא נפגש עם הנכדים במשך 9 חודשים. מדי פעם הם היו נפגשים לשיחות זום, אך מובן שאין תחליף לחיבוק אנושי. באחד הימים, בעת שערכה קניות, נתקלה הסבתא בתחפושת דוב, והבינה שמצאה דרך לחבק את נכדיה בצורה בטוחה. "זאת ההוצאה הטובה ביותר שהוצאתי אי פעם", היא אמרה. "זה הביא כל כך הרבה שמחה לחיינו".

הזוג וולש, בני 70, הגיעו בהפתעה לבית של בנם בלידס והפתיעו את הנכדים בתחפושות ענק בגובה 2.5 מטר. "הריחוק היה קשה לכל הילדים", אמרה ברברה, "אנחנו בדרך כלל מבלים יחד זמן רב כמשפחה, והם היו חסרים לנו מאוד. בימים רגילים היינו נפגשים לפחות פעמיים בשבוע, ומדי פעם הנכדים גם היו נשארים לישון".

על רעיון התחפושת אמרה הסבתא: "התחפושת עבדה היטב. זה הרעיון הטוב ביותר שחשבתי עליו אי פעם. הנכד הצעיר פחד מעט בהתחלה, אבל אז הוא קלט שאלו סבא וסבתא ושמח מאוד. כל כך הרבה חיבוקים, זה היה מדהים".

באחד הימים בשעת הצהריים, סיפרו ניל והייזל וולש לילדיהם ש"דובים לבנים הגיעו לעיר ומסתובבים בחוץ". הילדים יצאו החוצה והופתעו לראות את סבא וסבתא בתחפושות ענק, מקפצים ומרקדים. הקטן שבהם, בן 4, היה מרוגש במיוחד. "כולם היו כל כך מרוצים ב-6 הדקות האלו, צחקנו ובכינו. אהבתי את זה". מספר נייל, אביהם של הילדים, "זה החיבוק הטוב ביותר שהבנים קיבלו אי פעם, זיכרון שלא ישכחו לעולם".

תגיות:סבא וסבתאנכדיםקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה