חדשות בריאות

כמעט חצי מיליון איש חוסנו מתחילת המבצע

על פי נתוני משרד הבריאות, אתמול חוסנו יותר מ-115 בני אדם נגד נגיף הקורונה. הקצב המהיר של המבצע מעמיד את ישראל במקום הראשון בעולם במספר המתחסנים לנפש. שר החינוך יואב גלנט הודיע, כי צוותי ההוראה יתחילו להתחסן בשבוע הבא

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי), כי יותר מ-115 אלף בני אדם חוסנו אתמול נגד נגיף הקורונה – עלייה נוספת בקצב ההתחסנות היומי, לאחר ששלשום חוסנו כ-97 אלף איש. מתחילת המבצע ביום ראשון שעבר התחסנו קרוב לחצי מיליון ישראלים. הקצב המהיר של המבצע מעמיד את ישראל במקום הראשון בעולם במספר המתחסנים לנפש.

"יותר מתחסנים מחולים", כתב שר הבריאות יולי אדלשטיין בטוויטר בתגובה לנתונים. "אתמול חוסנו למעלה מ-115 אלף אזרחים. בסך הכל הגענו לכ-495 אלף מחוסנים עד עכשיו. בתשעה ימי חיסונים יש לנו יותר מתחסנים מכל הנדבקים מתחילת המגפה. לא סתם אנחנו המדינה המובילה בעולם במהירות ההתחסנות. ממשיכים לחסן את ישראל".

נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)נתוני ההתחסנות (משרד הבריאות)

שר החינוך יואב גלנט הודיע, כי צוותי ההוראה יתחילו להתחסן בשבוע הבא, בהתאם לסיכום שהשיג עם אדלשטיין: "יש כ-200 אלף מורים, ובהיקפי החיסון ניתן לסיים זאת באופן תאורטי ביומיים", אמר הבוקר בריאיון לכאן ב'. "גם אם זה יקח שבוע-שבועיים, זה דבר מבורך. חשוב מאוד שהגננות והמורים יבואו להתחסן".

בעקבות הדיווחים על קיצוץ במכסות החיסונים לקופות החולים, אמר סגן שר הבריאות, יואב קיש, כי לא יהיה מחסור: "יכול להיות שאספקת החיסונים לא הגיעה לקופות חולים באופן נקודתי, אך לא יהיה מחסור", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "בשבועות הקרובים תחוסן כל האוכלוסייה בסיכון".

תגיות:חיסוןיולי אדלשטייןיואב גלנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה