חדשות בארץ

ראש ההרכב במשפט נתניהו נדבקה בנגיף הקורונה

שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, רבקה פרידמן-פלדמן, אובחנה כחיובית לקורונה. מדוברות רשות בתי המשפט נמסר, כי השופטת חשה בטוב, וכי היא צפויה להימצא בבידוד עד ה-1 בינואר 2021

נתניהו בבית המשפט, מאי 2020 (צילום: עמית שאבי, פול)נתניהו בבית המשפט, מאי 2020 (צילום: עמית שאבי, פול)
אא

ראש ההרכב במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים רבקה פרידמן-פלדמן, אובחנה הבוקר (רביעי) כחיובית לנגיף הקורונה. מדוברות רשות בתי המשפט נמסר, כי השופטת חשה בטוב: "נכון לעת הזו, ולפי הנחיות הגורמים הרפואיים, היא צפויה להימצא בבידוד עד ל-1 בינואר 2021".

עוד נמסר, כי "התחקיר האפידמיולוגי טרם הושלם, ככל שיהיה צורך בהנחיות לגורמים נוספים הן יימסרו בהמשך".

הדיון הבא במשפטו של ראש הממשלה, שיעסוק במתן מענה לכתב האישום, נקבע ל-13 בינואר. בשלב זה לא ברור האם הידבקותה של פרידמן-פלדמן בנגיף תשפיע על תאריך היעד.

מוקדם יותר היום, הגישה פרקליטות מיסוי וכלכלה בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד שאול אלוביץ', אחד מהנאשמים בתיק 4000 שהיה בעל השליטה בחברת בזק, וכן נגד בכירים לשעבר ובחברה ובחברת יס, וזאת בגין עבירות מרמה בשתי פרשות שונות. במקביל, הודיעה הפרקליטות כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שוקל להעמיד לדין את חברות בזק, וואלה וידיעות אחרונות בגין עבירות שוחד הקשורות לתיקי 2000 ו-4000. 

כזכור, אלוביץ' הואשם בתיק 4000 (תיק בזק-וואלה) במתן שוחד לראש הממשלה, שהתבטא בסיקור חיובי באתר וואלה, בתמורה להטבות רגולטוריות לעסקים שהיה בבעלותו. מו"ל ידיעות אחרונות, ארנון מוזס, מואשם בתיק 2000 כי הציע שוחד לנתניהו, בדמות סיקור חיובי עבורו, בתמורה לקידום חקיקה שתגביל את העיתון "ישראל היום".

מסביבתו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "מנדלבליט הבין שתיק 4000 גוסס, ומנסה לבצע בו החייאה מלאכותית באמצעות בלוף מגוחך. ברור לכולם שמנדלבליט לא מתכוון להעמיד את התאגידים לדין, ושהסיבה היחידה להודעתו היא ניסיון להסיט את תשומת הלב מכך שהוא פועל באכיפה בררנית נגד ראש הממשלה".

תגיות:בית המשפט המחוזי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה