חדשות בעולם

סערה בטיסת יונייטד איירליינס: הנוסע שיקר שהוא לא חולה בקורונה, ומת מקוצר נשימה 

דרמה על מטוס של יונייטד איירליינס שטס מפלורידה ללוס אנג'לס בשבוע שעבר, לאחר שנוסע שנדבק בקורונה - הסתיר זאת בעת עלייתו לטיסה, ומת במהלכה

אא

דרמה על מטוס של יונייטד איירליינס שטס מפלורידה ללוס אנג'לס בשבוע שעבר, לאחר שנוסע שנדבק בקורונה - הסתיר זאת בעת עלייתו לטיסה, ומת במהלכה. 

מסרטון שפורסם והועלה לרשתות החברתיות, נראה הנוסע כשהוא מפרפר על הרצפה - ככל הנראה מדום לב שחווה במהלך הטיסה בשל הנגיף. אחד הנוסעים - טוני אלדפה שמו, קפץ לעברו תוך שהוא מכריז כי למד החייאה. "קמתי והודעתי לכולם שאני יודע החייאה, ושאלתי אם צריכים עזרה. התחלתי לעזור בלחיצות בחזה", סיפר אלדפה לאתר החדשות TMZ. "לא הייתה הנשמה מפה אל פה בכלל, כי על הפה הייתה לו מסכת חמצן. אז רק לחצנו על החזה, וכשמצאנו שקית רפואית על הסיפון, השתמשנו בה כמו בשקית אמבו להנשמה".

אשתו של הנוסע, שהייתה עמו בטיסה, סיפרה כי בעלה איבד את חוש הטעם והריח שלו, אף מלבד זאת - לא היו לו תסמינים נוספים של חולי קורונה. תוך כדי כך הודתה בפני הצוות הרפואי כי בעלה שיקר בנוגע להיותו חולה קורונה, וכי עלה למטוס מבלי שיתריע על כך. 

במהלך הטיסה חש הנוסע קוצר נשימה, והקברניט מיהר לשאול בכריזה האם יש רופא במטוס שיוכל להגיש עזרה. "שמענו את העצמות שלו נסדקות בזמן שעשינו עליו החייאה", סיפרו מספר פרמדיקים נוספים שעלו למטוס בשדה התעופה בניו אורלינס, וביצעו בו החייאה. "ואז הוא התחיל להכחיל, ותוך זמן קצר איבדנו אותו".

הנוסע המת הורד בשדה התעופה בניו אורלינס, ואילו שאר 179 הנוסעים המשיכו ליעדם - מיד לאחר שמושבו של הנוסע המת הורד מהמטוס. 

תגיות:טיסהמתקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה