חדשות בריאות

נשיא צרפת עמנואל מקרון נדבק בקורונה

מארמון האליזה נמסר, כי הנשיא מקרון עבר בדיקה לאבחון הנגיף לאחר שחש בתסמינים ראשוניים, וכי הבדיקה יצאה חיובית. הוא ייכנס לבידוד למשך שבעה ימים, אולם ימשיך בעבודתו כרגיל

מקרון (תמונה: שאטרסטוק)מקרון (תמונה: שאטרסטוק)
אא

(עודכן: 12:17)

נשיא צרפת עמנואל מקרון נדבק בנגיף הקורונה, כך דווח היום (חמישי) בכלי התקשורת במדינה. מארמון האליזה נמסר כי הנשיא עבר בדיקה לאבחון הנגיף לאחר שחש בתסמינים ראשוניים, וכי הבדיקה חזרה חיובית. בהודעה צוין כי בהתאם לתקנות רשויות הבריאות הוא ייכנס לבידוד למשך שבעה ימים, אולם ימשיך בעבודתו מרחוק. ראש ממשלת צרפת, ז'אן קסטקס, נכנס אף הוא לבידוד.

למקרון קדמו מנהיגים נוספים בעולם שנדבקו בנגיף, ביניהם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ונשיא ברזיל ז'איר בולסונארו. לשכתו הודיעה על ביטול כל נסיעותיו, ובכלל זאת ביקור בלבנון שתוכנן להיערך בשבוע הבא.

בשלב זה לא ברור כיצד מקרון נדבק בנגיף. אתמול הוא נפגש עם ראש ממשלת פורטוגל, אנטוניו קוסטה, ולפני שבוע השתתף עם ראשי מדינות נוספים בישיבות בבריסל של המועצה האירופית, הגוף המדיני העליון של האיחוד האירופי. יומיים קודם לכן הוא אירח בפריז את נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי.

בשבועות האחרונים צרפת מתמודדת עם העלייה בתחלואת הקורונה, כמו מדינות נוספות באירופה. על פי נתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, ביממה האחרונה אובחנו בצרפת 17,720 נדבקים חדשים, ו-290 חולים מתו כתוצאה מסיבוכי הנגיף. מפרוץ המגפה אותרו במדינה קרוב ל-2.5 מיליון נשאי קורונה, ונרשמו למעלה מ-59 אלף מקרי מוות.

תגיות:צרפתעמנואל מקרוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה