חדשות בריאות

שיאי קורונה בארה"ב: 3,157 מתים ביממה, יותר מ-100 אלף מאושפזים

אתמול אובחנו בארה"ב יותר מ-200 אלף נדבקים חדשים, והיא מתקרבת לחציית רף 14 מיליון המאומתים. מנהל המרכז לבקרת מחלות ומניעתן , ד"ר רוברט רדפילד, הזהיר כי חודשי החורף יהיו "התקופה הקשה ביותר בהיסטוריית בריאות הציבור של האומה האמריקנית"

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

תחלואת הקורונה בארצות הברית ממשיכה לקבוע שיאים שליליים. על פי הנתונים של אוניברסיטת ג'ון הופקינס, אתמול (רביעי) מתו בה 3,157 בני אדם כתוצאה מסיבוכי הנגיף – הנתון היומי הגבוה ביותר מפרוץ המגפה. שלשום נרשמו 2,597 מקרי מוות ברחבי המדינה. מספר הקורבנות שגבה הנגיף מתקרב ל-274 אלף.

נקודת ציון שלילית נוספת נרשמה במספר המאושפזים בבתי החולים, שעלה לראשונה ליותר מ-100 אלף. אתמול אובחנו למעלה מ-200 אלף נדבקים חדשים, זו הפעם השנייה בתוך פחות משבוע, וארצות הברית מתקרבת במהירות לחציית רף 14 מיליון המאומתים. עד כה אותרו ברחבי העולם כ-64.5 נשאי קורונה, כ-1.5 מיליון מתוכם מתו.

בתוך כך, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית (CDC) הודיע על שינוי בהמלצות למי שקיים חשש לגביהם כי נחשפו לקורונה: תקופת הבידוד, שעמדה עד כה על שבועיים, קוצרה ל-10 ימים במידה ואין תסמינים. אם הבדיקה לאבחון קורונה חוזרת שלילית – ניתן להסתפק בבידוד של שבוע בלבד. ב-CDC הבהירו, עם זאת, כי רצוי להישאר בבידוד 14 ימים, ובכל מקרה במשך תקופה זו יש לעקוב מקרוב אחרי תסמינים כמו חום, שיעול, איבוד טעם או ריח.

בצל הציפיות לאישור קרוב לחיסונים נגד קורונה שיינתן על ידי המנהל האמריקני לתרופות ומזון (FDA), התריע מנהל ה-CDC, ד"ר רוברט רדפילד, כי מערכת הבריאות עלולה להגיע לסף שבירה בעקבות העומסים המוטלים עליה. "אני מאמין שהחודשים דצמבר, ינואר ופברואר יהיו התקופה הקשה ביותר בהיסטוריית בריאות הציבור של האומה האמריקנית", הזהיר. הוא קרא לאזרחים להקפיד ביתר שאת על הנחיות הזהירות – עטיית מסכה, ריחוק חברתי ושטיפת ידיים – כדי שניתן יהיה להאט את קצב התפשטות הנגיף.

תגיות:ארצות הבריתנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה