חדשות בריאות

בשל הזינוק בתחלואה ברשות הפלסטינית: נתניהו הורה לבחון את סגירת המעברים

במהלך דיון שעסק בהגברת האכיפה, התריע ראש הממשלה נתניהו על העלייה במקדם ההדבקה ואמר כי חייבים להורידו: "לבצע אכיפה מסיבית בערים אדומות וכתומות". אתמול אובחנו בישראל 832 נשאי קורונה חדשים

נתניהו (צילום: מארק ישראל סלם, פול)נתניהו (צילום: מארק ישראל סלם, פול)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הבוקר (רביעי) דיון בנושא הגברת האכיפה, במהלכו התריע על העלייה במקדם ההדבקה ואמר כי חייבים להורידו: "יש לבצע אכיפה מסיבית בערים אדומות וכתומות כדי למנוע חתונות והתקהלויות לא מותרות", הדגיש.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי בשל הזינוק הדרמטי בתחלואת הקורונה ברשות הפלסטינית, הורה נתניהו בדיון לבחון לאלתר את סגירת המעברים לשטחים הפלסטיניים.

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי אתמול אובחנו 832 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. מספר הבדיקות הסתכם ביותר מ-58 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 1.4%.

9,064 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, ומתוכם 457 נמצאים באשפוז. מצבם של 268 חולים מוגדר קשה, ביניהם 120 מונשמים. 64 חולים נמצאים במצב בינוני.

מפרוץ המגפה אותרו בישראל 331,179 נדבקים. מניין הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עומד על 2,822.

דוח של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה קובע, כי בימים האחרונים חלה עלייה ברורה ועקבית במספר המאומתים החדשים ליממה. במקביל מזוהה בשבוע האחרון עלייה במספר החולים החדשים הנמצאים במצב קשה. המרכז, המופעל על ידי אמ"ן, מזהיר כי "בתמונה הכוללת, המשך ההקלות ללא הקפדה יתרה שתלווה אותן (מסכות, ריחוק חברתי, אכיפה וכו') בכלל המגזרים במדינה, צפוי להאיץ את רמת התחלואה ולהסיג לאחור את רמת השליטה שהושגה בהתפרצות המגפה".

תגיות:הרשות הפלסטיניתנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה