חדשות בריאות

משפחתו של נפטר הקורונה מתחננת: "תחזירו לנו את הטלפון שלו"

לפני חודש נפטר חנן גליצקי ז"ל, בן 69 מרחובות. בימים האחרונים נגנב מכשיר הסלולר שלו, ובו הזיכרונות האחרונים. בני המשפחה מבקשים: "אנא, החזירו לנו את הטלפון של אבא"

  • ט' כסלו התשפ"א
(צילום: Olivier Fitoussi / Flash90)(צילום: Olivier Fitoussi / Flash90)
אא

חנן גליצקי ז"ל, בן 69 מרחובות, נדבק בנגיף הקורונה לפני קצת יותר מחודש, ואושפז בבית החולים קפלן. לאחר שהחלים מהנגיף, רגע לפני ששוחרר מבית החולים, התמוטט חנן, ולמרבה הכאב, יומיים לאחר מכן הוא נפטר.

בימים אלו, כאשר בני המשפחה מציינים את ה'שלושים' לפטירתו, הם מתמודדים עם גניבת מכשיר הסלולר של אביהם המנוח. על פי הדיווח בחדשות 12, במהלך ליל שני האחרון פרצו גנבים לבית המשפחה ברחובות. הם נטלו עימם את אחד הרכבים, תכשיטים, ואת הזיכרון האחרון של בני המשפחה מאביהם המנוח: מכשיר הסלולר שלו, שהיה מונח על השידה בסמוך למיטתה של האם.

בני המשפחה מבקשים מכל מי ששומע או נתקל במידע לגבי הפריצה שיעזור להם להשיב את מה שנלקח מהם.

חנן גליצקי ז"ל, אדם בריא ואב ל-3, שידר אופטימיות גם כאשר אושפז במחלקת הקורונה בבית החולים. הוא האמין שיצלח את הנגיף, ובני המשפחה כבר ציפו לחזרתו הביתה. יום לפני שחרורו מבית החולים הוא גם דיבר עם אביו, ניצול שואה בן 90, והבטיח לו שהם יתראו בקרוב. למרבה הכאב, באותה שיחת טלפון חנן הרגיש כאבים עזים והתמוטט.

"אבי היה בן אדם בריא, הוא לא לקח אפילו אקמול", מספר בכאב צחי, בנו. "גם כשחלה הוא לא שידר מצוקה היינו בטוחים שהוא יצא מזה. "האדמה נשמטה מתחת לרגלנו", סיפר צחי בכאב. "לא מספיק מה שאנחנו עוברים, גם לקחו מאיתנו את הזיכרון האחרון שנשאר לנו ממנו. אנחנו מתחננים: תחזירו לנו את הטלפון הנייד של אבא".

אם יש לכם מידע לגבי הסלולרי של חנן גליצקי ז"ל, אנא צרו קשר עם צחי: galitzkii@gmail.com

מה יהיה בסוף עם הקורונה? הרב ברוך רוזנבלום במסר חזק במיוחד: 

 

תגיות:פלאפוןקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה