חדשות בריאות

הגר"ח קנייבסקי: "לפתוח את בתי הספר לבנות בזהירות האפשרית"

הרבנית קולדצקי מודיעה בשם אביה שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי יש "לעשות הכל כדי לפתוח את כלל בתי הספר והסמינרים בזהירות האפשרית, תוך אמירת כמה פרקי תהילים לאחר התפילה על ידי התלמידות"

  • ז' כסלו התשפ"א
הגר"ח קנייבסקי (צילום: Aharon Krohn / Flash90)הגר"ח קנייבסקי (צילום: Aharon Krohn / Flash90)
אא

הרבנית לאה קולדצקי, בתו של שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי, שלחה מכתב למנהלות בתי הספר בית  יעקב בארץ ישראל. במכתבה שפורסם בכתב ידה, כותבת הרבנית כי "יש לעשות הכל כדי לפתוח את מסגרות הלימודים לכל הכיתות בזהירות האפשרית".

כה דבריה: "למנהלות בית הספר בית יעקב בארץ הקודש שתחיו. בתקופה האחרונה אנו נמצאות במצב מאוד קשה כי ישנם כיתות שעדיין לא נפתחו, והבנות יושבות בבית ומשתעממות וכידוע השעמום מביא לידי חטא, והמצב של הרבה מהבנות גובל ממש בפיקוח נפש".

"אבי מורי ר' חיים קנייבסקי שליט"א אמר לי שעל המנהלות והמורות לעשות הכול בשביל למנוע הידרדרות של בנות ישראל, ולפתוח את מסגרות הלימודים לכל הכיתות בזהירות האפשרית".

עוד מוסיפה הרבנית ומעבירה את הוראתו של אביה שר התורה: "הרב אמר שאחרי התפילה יגידו כל התלמידות כמה פרקי תהילים, ובירך שכל מי שיעשה כך לא יינזק כלל ולא יגרם על ידו שום נזק, ויזכו להרבות כבוד שמים ולנחת מכל יוצ"ח". 

יש לשים לב כי הוראתו של הרב היא לפתוח את כל הכיתות, תוך שמירה על הזהירות האפשרית. ההוראה נובעת בעקבות העובדה כי חודשים ארוכים שוהות בנות הכיתות הבינוניות והגבוהות בבתים, והקשיים הנפשיים והרוחניים, רבים מספור. הגר"ח קנייבסקי הורה והדגיש כי לאחר התפילה, יש לומר בצוותא מספר פרקי תהילים, המגנים מכל רע.

כזכור, מרן הגר"ח קנייבסקי הורה לפני כ-5 שבועות לפתוח את מוסדות התורה, כדי למנוע ביטול תורה. לדבריו, "ביטול התורה מסוכן לעם ישראל יותר מהקורונה".

האם החרדים באמת חיים על חשבון המדינה? מהם הטעמים שמאחורי אורח חייהם? הרב זמיר כהן עושה סדר בעובדות: 

תגיות:הרב קנייבסקיקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה