חדשות היום

כותרות סוף השבוע: פולארד יוכל לעלות לארץ; הסכם חסר תקדים על חיסונים

הצפות ברחבי הארץ, התקדמות לחתימה על הסכם רכישת חיסונים, ילד בן 4 שננשך על ידי תנין ועוד 763 נדבקים בקורונה. סיכום חדשות השבת

אא

הצפות ברחבי הארץ: במשך השבת נראו הצפות ברחבי הארץ, באזורים כמו נס ציונה, ראשון לציון, יהוד, חיפה ובעוד ערים נוספות. בעקבות כך חולצו אנשים מבתיהם, ואף מחניונים וממרתפים. תושבים רבים הביעו את תסכולם מהתשתיות הבלתי הולמות, שבכל שנה מחדש גורמות לרחובות להתמלא במים, ולתושבים להזדקק לחילוץ.

המרוץ לחיסון: ישראל נמצאת בשלבים מתקדמים ביותר של חתימה עם חברת התרופות אסטרהזניקה הבריטית, שעומדת לספק 10 מיליון חיסונים לישראל. זוהי הכמות הגדולה ביותר של החיסונים שתגיע בקרוב לארץ.

עוד 763 נדבקיםבקורונה: משרד הבריאות הודיע על 763 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. מדובר על 1.8% של תשובות חיוביות מן הבדיקות שנערכו. נכון להיום ישנם 552 חולי קורונה שמאושפזים בבתי חולים, 313 מתוכם במצב קשה. מספר הנפטרים מהמגפה עומד על 2,754.

ילד בן 4 ננשך על ידי תנין: ילד בן 4 שביקר עם משפחתו בחוות תנינים בערבה, ננשך על ידי תנין ומצבו קשה. הוא פונה לבית החולים סורוקה, שם הובהל לניתוח. בתחקיר שנעשה לאחר מכן סיפרה אמו של הילד כי הם ביקרו בחווה, וכשסיימו הילד שב לרגע כדי "ללטף תנינים". לדבריה "התנין תפס את ידו ופתאום התחיל למשוך אותו". בעל החווה זומן לחקירת המשטרה.

הוסרו המגבלות מג'ונתן פולארד: השגריר האמריקני הודיע כי המגבלות מעל ג'ונתן פולארד ואשתו אסתר הוסרו והם רשאים לעלות לישראל. "אנו נרגשים לבשר כי פולארד הוא אדם חופשי בכל המובנים", הגיב על כך עורך דינו.

בעקבות כך יצא ראש הממשלה נתניהו בהודעה בה הוא מברך על כך ואף מביע את תקוותו שבני הזוג פולארד יגיעו בקרוב לארץ. "אני מבקש לחזק את ג'ונתן ואסתר יחד עם כל אזרחי ישראל".

שלג ראשון בחרמון: לפנות בוקר ירד שלג ראשון בפסגת הר החרמון, באזור שאינו פתוח למבקרים ונמצא בגובה 2,224 מטר.

התחזית: במשך הלילה יימשכו הגשמים, בעיקר באזור הצפון ובמישור החוף. מחר (ראשון) צפויה עלייה בטמפרטורות. מגמת ההתחממות תימשך גם ביום שני.

 

תגיות:פולארדחיסוניםכותרות סוף השבוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה