מוזיקה יהודית

נענה לאתגר: אברהם פריד מבצע את "שבורי לב" של חנן בן ארי

הזמר והיוצר חנן בן ארי ביקש מהזמר אברהם פריד להגשים עבורו חלום ולבצע את שירו "שבורי לב". פריד נענה לאתגר, והעלה לרשת את הגירסה המפעימה

  • כ"ב חשון התשפ"א
פריד (צילום: פלאש 90)פריד (צילום: פלאש 90)
אא

הזמר אברהם פריד נענה היום (שני) ל"אתגר" שהציב בפניו הזמר והיוצר חנן בן ארי, והעלה לרשת ביצוע משלו לשירו של בן ארי "שבורי לב".

פריד סיפר, כי פגש לראשונה את בן ארי לפני ארבע שנים: "חברים הציעו שאארח אותו במופע הקיץ שלי בבריכת הסולטן. לא היינו זקוקים ליותר מכמה רגעים, כדי להרגיש בחיבור הנשמות".

"הוא סיפר לי שגדל על השירים שלי, ואני סיפרתי לו שאני אוהב כל שיר שמתחיל במילה 'אמא', אבל השיר 'אמא אם הייתי יכול' מביא אותי לידי דמעות".

"מאז", הוסיף פריד, "שמחתי על כל הזדמנות שהייתה לי לשוב ולארח אותו. האנרגיות שהוא מביא איתו לבמה סוחפות את כל מי שנמצא מסביבו".

"לפני כמה ימים קיבלתי סירטון מחנן שיש לו חלום, שאבצע את שירו 'שבורי לב'. הוא סיפר בסרטון, שכשכתב והלחין את השיר, דמיין שאני מבצע אותו".

"היות ו'אין מסרבין לגדול", נכנסתי למחרת לאולפן, והרי הביצוע שלי לפניכם", חתם פריד.

האתגר המוזיקלי נולד בשבוע שעבר, כאשר בן ארי נשאל על ידי אחד הגולשים מה דעתו על פריד. בן ארי ענה ללא היסוס, כי "אברהם פריד הוא זמר ענק ומרגש בטירוף שגדלתי עליו כל הילדות שלי. אתה לא צריך להיות חובש כיפה בשביל להבין כמה הוא ענק ואחד בדור".

לאחר שסיפר על חלומו שפריד ישיר את שירו "שבורי לב", פנה בן ארי ישירות לפריד: "ר' אברמל'ה היקר, אתה בטח בניו יורק עכשיו. אני רוצה לאתגר אותך, כאן מארץ הקודש, לעשות ביצוע משלך לשיר 'שבורי לב'. עם הקול העוצמתי והמרגש שלך, זה יהיה מרגש וחלום בשבילי".

בן ארי (צילום: פלאש 90)בן ארי (צילום: פלאש 90)

תגיות:אברהם פרידחנן בן ארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה