חדשות בריאות

הבוקר: בני ברק הפכה לעיר ירוקה

בעיריית בני ברק ציינו את הצלחת המאבק בנגיף הקורונה, שהתבצע תוך התמודדות עם אורח החיים המיוחד של התושבים. ראש העיר, אברהם רובינשטיין: "ציון דרך משמעותי"

בני ברק (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)בני ברק (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

העיר בני ברק הפכה הבוקר (שלישי) באופן רשמי לעיר ירוקה, על פי הגדרות מודל הרמזור להתמודדות עם מגפת הקורונה. מנתוני משרד הבריאות עולה, כי בעיר נרשמו ביומיים האחרונים 35 חולים חדשים בלבד. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 3%.

בהודעה שמסרה עיריית בני ברק, צוין כי בחודשים האחרונים היא ניהלה מאבק מתמשך שנועד למגר את הנגיף מרחובות העיר, תוך התמודדות עם אורח החיים המיוחד של התושבים.

"העירייה הגבירה את האכיפה, חיזקה משמעותית את מערך ההסברה, ביצעה מבצעי בדיקות רחבים עבור כלל תושבי העיר שנבדקו בשיעור הגבוה בישראל (מעל 70% מתושבי העיר), ופעלה בשיתוף פעולה עם הרבנים במטרה לגייס את כלל הציבור למאבק ולדאוג שיפעלו על פי ההנחיות".

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, אמר הבוקר: "אנו מציינים עוד ציון דרך משמעותי במאבק שלנו נגד נגיף הקורונה. תושבי העיר בני ברק כבר למודי קרבות כנגד הנגיף. בסייעתא דשמיא יחד איתם פעלנו כתף אל כתף במטרה לנצח גם את הגל השני. נמשיך לפעול ולהשקיע את כלל מאמצינו כדי לסייע כעת לבעלי העסקים ולהורים בעיר שעדיין נפגעים מהנגיף, ויחד עם כלל התושבים שלנו – להתפלל ולעשות הכל כדי לשמור על העיר ירוקה".

תגיות:בני ברקנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה