חדשות בריאות

בשבוע הבא: מעבדת בדיקות הקורונה הגדולה בישראל תיפתח בירושלים

המעבדה של חברת AID Genomics תוכל לבצע כ-50 אלף בדיקות קורונה ביום, ולמסור את תוצאותיהן בתוך שלוש שעות. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בשורה של ממש"

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הגיע היום (ראשון) לביקור ראשון במעבדת בדיקות הקורונה של חברת Aid Genomics, הצפויה להיפתח בשבוע הבא בבירה.

מדובר במעבדה הגדולה בישראל, שביכולתה לפענח כ-50 אלף בדיקות קורונה ביום. עם פתיחת המעבדה, תעלה קיבולת הבדיקות היומית בישראל ליותר מ-100 אלף. הבדיקות במעבדה החדשה הן בדיקות מהירות, ותוצאותיהן אמורות להתקבל בתוך שלוש שעות מרגע ביצוע הבדיקה.

בסיור החשיפה הראשון של המעבדה השתתפו, יחד עם ליאון, מנכ"ל החברה שניר זנו והמדען הראשי שלה, פרופ' יצחק חביב.

"זוהי בשורה של ממש לעיר ירושלים", אמר ראש העיר. "אנו צפויים להקים עמדות בידוק ברחבי העיר, ואני מקווה שבאמצעותן נוכל לפתוח את אירועי התרבות והספורט בעיר בטווח הזמן הקרוב באופן בטוח". ליאון הוסיף, כי החברה תגייס כ-150 עובדים תושבי העיר: "זוהי תרומה ישירה לכלכלה הירושלמית. אני מאחל לחברה הצלחה רבה והמשך עשייה בעיר".

מנכ"ל החברה שניר זנו אמר: "אנחנו שמחים להוביל את חברת AID Genomics ולהקים בירושלים את המעבדה הגדולה ביותר במזרח התיכון. כחלק מהמהלך אנו מתכננים לאפשר מדי יום כ-50,000 בדיקות קורונה במעבדה החדשה בירושלים, כלומר להכפיל את מספר הבדיקות המתקיימות היום. אנו מאמינים שבאפשרותנו לגייס עוד עובדים איכותיים שעבדו בטבע בעבר, ושיצטרפו אלינו למתחם המחודש. זוהי היערכות הכרחית של מדינת ישראל לקראת  החורף, ואנחנו שמחים לקחת חלק במאמצים אלה".

תגיות:ירושליםמשה ליאוןנגיף הקורונהבדיקות קורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה