חדשות בארץ

גנץ: שוקל להקים ועדה לבדיקת פרשת הצוללות; הליכוד: כחול לבן ממחזרים

בריאיון ל-ynet, אמר שר הביטחון בני גנץ כי הוא בוחן את האפשרות לממש את סמכותו להקים ועדה במשרדו לבדיקת פרשת הצוללות: "אני בודק את האפקטיביות". בליכוד הגיבו, כי "כחול לבן ממשיכים למחזר את פרשת הצוללות"

גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר הביטחון בני גנץ אמר הבוקר (חמישי), כי הוא בוחן את האפשרות להקים ועדת בדיקה בפרשת הצוללות. "נושא הצוללות הוא נושא חמור שהיה ראוי לו להיחקר", הצהיר בריאיון ל-ynet. "אני בודק את הסעיף שמאפשר לי להקים ועדת בדיקת במשרד הביטחון. אני בודק את האפקטיביות. זה בהחלט צעד, שייתכן ואעשה אותו".

"אמרנו מזה שנים רבות שלא ייתכן שמקבלים החלטות אסטרטגיות ללא היוועצות בגורמים המקצועיים", הוסיף גנץ. "אשקול את צעדיי בעניין הזה".

בתגובה לדבריו של גנץ, אמרו בליכוד: "אחרי שראש הממשלה נתניהו הצליח להוריד את נתוני התחלואה בקורונה ובמקום להתאחד במאבק ולהציל חיים, כחול לבן ממשיכים לקיים ממשלה בתוך הממשלה ולמחזר את פרשת הצוללות".

"כולם יודעים שפרשת הצוללות נסרקה במסרקות ברזל על ידי כל גורמי אכיפת החוק, גם אלה שידועים בעוינותם לראש הממשלה נתניהו, שאפילו הם נאלצו לקבוע שאין בטענות דבר וחצי דבר. הגיע הזמן שגנץ יעבוד בשביל האזרחים, ולא בשביל קולות בסקרים".

בג"ץ יתכנס בשעה 13:00 לדיון בפרסום תצהירים חסויים של בכירים לשעבר במערכת הביטחון, שצורפו לעתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון לבית המשפט בדרישה להרחיב את החקירה בפרשת הצוללות. המדינה הייתה אמורה להגיש היום את תשובתה לעתירה, אולם טרם עשתה זאת. במהלך הלילה הגישה המדינה בקשה למניעת פרסומם של התצהירים.

תגיות:בני גנץהליכודפרשת הצוללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה