אסטרולוגיה ומזלות

מזל מאזניים לפי היהדות: נולדתם בחודש תשרי? על מזל מאזניים

מזלו של חודש תשרי הוא מזל מאזניים המשתייך ליסוד האוויר. מהן נקודות החוזקה והחולשה של בני מזל מאזניים? להלן כמה מאפיינים של בני מזל מאזניים שיועילו לכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזל מאזניים הינו המזל השביעי בגלגל המזלות. חודש תשרי הוא החודש בו נברא העולם וזהו החודש בו חלים ימי הדין של ראש השנה. המאזניים מסמלים את שקילת זכויות וחובות האדם המכריעים מה ייחתם עבורו לשנה הקרובה.

בני מזל מאזניים דוגלים בגישת "טובים השניים מן האחד". הם זקוקים לחיי חברה ושותפות. בדידות עבורם היא כמו להיות כדג בלי מים.

 

מתנות וכלים

בני מזל מאזניים מאופיינים ביכולת תקשורתית גבוהה ובכושר ביטוי מצוין. הם מלאי טאקט ויודעים בדיוק מה לומר ומתי לומר. הם אנשים עדינים, נעימי הליכות ואהובים מאוד בחברה המשרים סביבם אווירה נעימה. 

יש בהם אהבה גדולה לאיזון, הרמוניה ושלום ולכן הם טיפוסים שמאוד מתחשבים בזולת, אוהבים את השלום ומוכנים לעשות וויתורים גדולים למען השלום.

בני מזל מאזניים ניחנו בחוש מפותח לצדק והגינות. הם מסוגלים לשמוע את שני הצדדים בצורה אובייקטיבית, יודעים להזדהות ולהיות רגישים לכל אחד מן הצדדים. הם אלופים בגישור ומסוגלים להפוך שני יריבים לשני אוהבים.

המאזניים הינו מכשיר מדידה ולכן בני מזל מאזניים יהיו בעלי איזון בכל תחום בחייהם.

הטיפוסים של מזל מאזניים דוגלים בשווין וישאבו הנאה מהשתתפות בפעילות העוסקת בחסד או בהגנה על הפרט.

חומריות לא מושכת את בני מזל מאזניים והם ימשכו יותר לרוחניות ולאספקטים המנטליים והמופשטים של החיים.

בני מזל מאזניים הם אנשים שאפתנים, אינטלקטואליים וכישרוניים. הם ניחנו בחשיבה שקולה וזהירה ופועלים לרוב ע"פ ההיגיון והשכל. 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

נקודות חולשה הדורשות תיקון

מאזניים הינו מכשיר שקילה ולכן בני מזל מאזניים מרבים לשקול, לחשוב ולהסס עד שהם מצליחים להגיע לידי החלטה. הטיפוסים של מזל מאזניים מבצעים בחירות רק לאחר בדיקה יסודית ובדר"כ לאחר שהתחבטו ארוכות. הם צריכים ללמוד להפסיק להתלבט, לקחת החלטה וללכת איתה עד הסוף, מכיוון שהתלבטויות ממושכות עלולות לעכב אותם ולמנוע מהם התקדמות הן בבחירות הקטנות של היום-יום והן בצעדים החשובים של החיים.

יקל עליהם לבצע בחירות ע"י ההפנמה כי כל בחירה בחיים טומנת בחובה רווחים מצד אחד והפסדים מצד שני ולכן ברגע שהגענו לידי החלטה, יש להמשיך עמה הלאה ללא חרטות בבחינת "אין בוכים על חלב שנשפך".

חודש תשרי, אליו משתייך מזל מאזניים, מתחיל בראש השנה שהינו יום הדין ולכן עבור בני מזל מאזניים התחלות חדשות עלולות להיות קשות. הם צריכים לא להיבהל מההתחלות ולהיעזר בשאפתנות הטמונה בהם שתדחוף אותם קדימה.

בני מזל מאזניים אוהבים מאוד לרצות את האחר, אך מתוך רצון זה הם עלולים לוותר על ערכים חשובים עבורם או צרכים אמתיים להם הם נזקקים. הטיפוסים של מזל מאזניים צריכים ללמוד כי לא תמיד חייבים לרצות את כולם ובמיוחד לא כשהדבר גובה מהם מחיר כבד הפוגע בהם.

 

מהן תכונותיהם של בני מזל מאזניים? הרב יצחק פנגר בהרצאה מרתקת:

תגיות:מזלותחודש תשרימזל מאזניים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה