פעילות הידברות

מבצע החסד הענקי לקראת ראש השנה: השנה ידידי הידברות ישלשו את התרומות שלכם

התרומה שלך שווה פי 3: ידידי ארגון הידברות ישלשו את התרומות שלכם. על כל סל מזון או ארוחה לקשיש שיתרמו. התרומה תשולש! כל תרומה שווה להצלת 3 משפחות!!

  • כ"ו אלול התש"פ
אא

מבצע החסד הגדול בארגון הידברות בראשות הרב זמיר כהן יצא לדרך. במסגרתו יחולקו 5,000 סלי מזון וארוחת חג מבושלות, למשפחות נזקקות עם ילדים, אימהות חד הוריות, קשישים וניצולי שואה.

בארגון הידברות הקימו מבצע חירום לקראת ראש השנה, בשם "חג שבע". בימים האחרונים הגיעו לארגון אלפי פניות ממשפחות שהגיעו עד למצב של פת לחם ומקרר ריק לקראת החג. "הטלפונים שלנו קורסים", מדווחת המוקדנית שמקבלת את הפניות.

בעקבות המצב הקשה, בו אלפי משפחות זקוקות לסיוע מידי לקראת החג, פנה הרב זמיר כהן, יו"ר הידברות למספר ידידים שתומכים בפעילות החסד של הארגון, והם לוקחים על עצמם לשלש את התרומות שלכם!

על כל סל מזון או ארוחה מבושלת שיתרמו הם יתרמו פי שלוש! ידידי הידברות ישלשו את התרומה של כל אחת ואחד מכם.

יש לארגון מטרה אחת – "חג שבע". כל משפחה נזקקת תקבל סל מזון או ארוחה חמה. לשם כך הארגון צריך את עזרת הציבור. והוא בעיצומו של גיוס 1,500 סלי מזון.

המצבע יצא לדרך והוא מנוהל כמבצע חירום סביב השעון. במחלקת החסד של הידברות ערוכים לקראת בישול אלפי ארוחות חג ואריזתם של 5,000 סלי מזון.

מארגון הידברות נמסר: "דווקא בזמנים קשים ומאתגרים, הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על ערבות הדדית. לסייע בכל מה שאפשר ובמיוחד לאוכלוסיות שמתקשות להתמודד עם המצב אליו נקלענו".

היו שותפים עכשיו במבצע החסד המיוחד וקחו על עצמכם לפחות משפחה אחת לחג, לחצו כאן. 

תגיות:פעילות הידברותמחלקת חסדראש השנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה