חדשות בריאות

השרה פנינה תמנו-שטה נדבקה בקורונה

שרת העלייה והקליטה הודיעה לקצין הכנסת, כי נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. ביום שישי האחרון היא השתתפה ב"קבלת שבת" שערך יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לחברי הסיעה בכפר המכבייה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו-שטה, נדבקה בנגיף הקורונה. כך נמסר הערב (ראשון) מהכנסת. תמנו-שטה עדכנה את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי נמצאה חיובית בבדיקה שביצעה לנגיף. מדוברות הכנסת נמסר, כי "על פי בדיקה ראשונית, שהתה השרה בכנסת לאחרונה ביום רביעי האחרון – 19/8. הכנסת תמשיך בחקירה האפידמיולוגית בנושא בתיאום נציגי משרד הבריאות".

תמנו-שטה הייתה בין חברי סיעת גוש כחול לבן, שהשתתפו ביום שישי האחרון ב"קבלת שבת" שערך יו"ר המפלגה, בני גנץ, בכפר המכבייה. מהמפגש פורסמה תמונה של השרים וחברי הכנסת, כשהם עוטים מסכות, אולם ייתכן כי למרות זאת ייאלצו להיכנס לבידוד, בכפוף לתוצאות החקירה האפידמיולוגית.

משרד הבריאות עדכן כי מחצות נפטרו 10 חולי קורונה נוספים. בכך עלה מניין הנפטרים מפרוץ המגפה ל-834. נכון לעכשיו, 22,045 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 868 מאושפזים. מצבם של 398 חולים מוגדר קשה, ביניהם 115 מונשמים. 195 חולים נמצאים במצב בינוני. מתחילת ההתפרצות אותרו 102,380 נדבקים מאומתים בישראל, מהם החלימו 79,501.

מוקדם יותר הערב, קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו דיון עם שרי הבריאות, הפנים, הבינוי והתחבורה בסוגיית הנסיעה לאומן, לקראת ראש השנה. בדיון נכח פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, המתנגד ליציאה ההמונית לציון קברו של רבי נחמן מברסלב. על פי הדיווח בחדשות 12, שר הפנים אריה דרעי ושר הבינוי והשיכוי, יעקב ליצמן, מתחו על גמזו ביקורת נוקבת, וליצמן אף אמר כי עליו להתפטר, זאת בעקבות המכתב ששיגר ביום חמישי האחרון לנשיא אוקראינה, בו קרא לו למנוע את ההגעה לאומן. 

בתום הישיבה, פרסם פרופ' גמזו הודעה בה הבהיר כי אינו מתכוון לשנות את עמדתו בסוגיה: "אני בטוח ששרי הממשלה יקבלו את ההחלטה הנכונה למנוע טיסות לאומן. התורה מחייבת את כולנו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. התקהלות של עשרות אלפי איש במתחם אחד תהפוך את ישראל למדינה אדומה יותר, ותוביל לסגר שיפגע באזרחי ישראל, בעולם התורה, ובכלכלת ישראל. לבי עם חסידי ברסלב, אך למרות הרצון הגדול להגיע לציון רבי נחמן, שמירה על חיי אזרחי ישראל ובריאותם חשובה יותר מכל דבר אחר".

תגיות:פנינה תמנו-שטהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה