חדשות בארץ

הזמר ישי ריבו נדבק בקורונה: "שכבר נדע להתאחד בפירוד הזה"

לדברי ריבו, למרות שהידיעה על הידבקותו התגלתה לו באחרונה, רק היום, ערב צום תשעה באב, הוא בחר לשתף אותה: "אני עדיין שואל את עצמי אם עצם השיתוף הוא נכון אבל זהו, שהייתי חייב לפרוק. יהי רצון שכבר נדע להתאחד בפירוד הזה"

  • ח' אב התש"פ
ריבוריבו
אא

הזמר ישי ריבו הודיע הערב (רביעי) כי נמצא חיובי לנגיף הקורונה. ריבו חשף את הידיעה בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו כתב לעוקביו כי "הרבה זמן שלא התראינו, התקופה האחרונה מאתגרת אותי גם בפן האישי בכמה עניינים, כמו להיות חיובי לקורונה".

לדברי ריבו, למרות שהידיעה על הידבקותו התגלתה לו באחרונה, רק היום, ערב צום תשעה באב, הוא בחר לשתף אותה. "השהות כאן נכונה?", תהה הזמר, "ואת מי זה משרת - את הטוב או את הרע?! אם יש בזה תועלת רבה או חיסרון בהסוואה?! אין לי תשובות. אני עדיין שואל את עצמי אם עצם השיתוף הוא נכון אבל זהו, שהייתי חייב לפרוק. יהי רצון שכבר נדע להתאחד בפירוד הזה".

ריבו הוסיף כי "ערב ט' באב הוא היום בו נחרב פעמיים בית בחירתנו על שנאת חינם. זה אולי זמן לומר די לשנאה, וזה זמן להרבות אהבה. לכולם יש טענות וכולם צודקים אבל אם זה מרחיק אותנו יותר אחד מהשני ואין בזה לקח או קבלה לעתיד, אז אנחנו משרתים לא את עצמנו, אלא את השנאה והמחלוקת, והאמת שקצת נמאס לנו מזה".

תגיות:ישי ריבוקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה