פעילות הידברות

צפו בקטע נדיר: מרן בפגישתו עם האדמו"ר מבעלזא

צפו בדברי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל על האדמו"ר מבעלזא: "כבודו אומר מילה אחת - בשמיים מלבישים אותה מרגליות"

  • כ"ב תמוז התש"פ
אא

היה זה לפני כשבע שנים, כאשר האדמו"ר מבעלזא הגיע לנחם את הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שישב שבעה על פטירת בנו, רבי יעקב זצ"ל. האדמו"ר, שהיה בקשרי ידידות עמוקים עם מרן, שמע ממנו דברים כואבים אודות גזירת הגיוס בכפייה, שאיימה באותם ימים על תלמידי הישיבות.

במהלך השיחה הביע הרב עובדיה יוסף כאב וצער עמוק על המצב, ולפתע פנה בהתרגשות לאדמו"ר מבעלזא והתבטא: "כבוד הרבי יש לו השפעה, כבודו אומר מילה אחת - בשמיים מכריזים עליה, לוקחים את אותה מילה ומלבישים אותה מרגליות, ושולחים אותה בחזרה שתשפיע. תתפללו שיבטלו את הגזרות". בתשובה ברך הרבי מבעלזא "שכולם יחזרו בתשובה בעזרת ה' במהרה".

ידידות עמוקה וחיבה גלויה שררו תמיד בין מרן הגר"ע יוסף זצ"ל לאדמו"ר מבעלזא, כאשר הרב עובדיה יוסף היה משתתף תדיר בשמחות ובאירועים בחסידות בעלזא. זכורה במיוחד הופעתו בשנה האחרונה לחייו בשמחת החתונה בחסידות בעלזא, כאשר האדמו"ר יצא מגדרו כדי לכבדו כראוי לגדול הדור, ואף רקד עמו לשירת רבבת החסידים הנרגשים.

לפני כשמונה שנים, במעמד סיום הש"ס שנערך באצטדיון טדי בירושלים בראשות מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הגיע האדמו"ר מבעלזא להשתתף במעמד, וניגש ללחוץ את ידיו של מרן - שבתגובה התרומם מעט ממקומו ונשק לו על לחיו לאות חיבה והערכה.

מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, יחד עם האדמו"ר מבעלזא, עודדו ובירכו את הרב זמיר כהן להקים את ארגון הידברות, מפעל הקירוב וזיכוי הרבים הגדול בעולם, המחולל מהפכה רוחנית-יהודית כבר למעלה משמונה עשרה שנה. מרן זצ"ל השתתף מספר פעמים באירועי הארגון, ושיבח ברבים את פעילותו של הרב זמיר כהן, זאת לצד פרסום שורה של מכתבי ברכה ותמיכה נלהבים במפעלי הקירוב של הידברות.

האדמו"ר מבעלזא מעודד תדיר את ראשי הידברות, ועוקב מקרוב אחר הפעילות באמצעות מקורבו, יו"ר הנהלת הידברות הרב אייזיק פריד. בחודש האחרון אף התקבלו רבני הידברות במעונו בירושלים לעצה ולברכה, בראשות ראש הארגון הרב זמיר כהן, יחד עם המנהל הרוחני, הרב ישיעהו וינד, והרב ירון אשכנזי. הרבנים זכו לברכה, שימשיכו במפעלים הברוכים של הידברות להגדיל תורה ולהאדירה.

צפו בתיעוד המרגש מלפני כשבע שנים:

 

תגיות:הרב עובדיה יוסף זצ"להרבי מבעלז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה