פעילות הידברות

חדש בשלום ואמת: מסלול מהיר לתביעות קטנות

מכירים את זה שיש ויכוח עם טכנאי המזגנים או על איכות הצילום באירוע שלכם? זה אומנם לא סכום גבוה, אבל זה משמעותי. אז בשביל זה נתמרח חצי שנה בבית משפט? בשביל זה יש מסלול "תביעות קטנות", תוך שבוע מקסימום אתם אחרי הכל

  • י"ז תמוז התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מרכז בוררות "שלום ואמת", העומד תחת נשיאותו של הגאון ר' זמיר כהן שליט"א, פעיל כבר למעלה מחצי שנה, וכבר מאות רבות של פניות התדפקו על דלתותיו, בין אם אלו שאלות על ירושת דירה ששווה הון רב, או אפילו ויכוח על 1000 שקל מול השכן. ההלכה היהודית קובעת "דין פרוטה כדין מאה", אין הבדל מהו גובה סכום התביעה, היחס הוא אותו יחס, והחשיבות אותה חשיבות.

אך כידוע, כשמדבור בסכומים נמוכים, לא תמיד באה בחשבון פניה לבוררות, הן מצד ההליך והן מצד משך הזמן לסכום כזה. לצורך כך ישב הצוות המקצועי וערך מסלול ייחודי וראשוני מסוגו בעולם המשפט, מסלול בוררות קצר ומהיר וללא שום פשרה על המקצועיות המשפטית. מסלול המורכב מלו"ז קצר ורציף, כך שתוך 5 ימים עד שבוע שני הצדדים מקבלים פסק ברור וסופי. חשוב לציין, מטבע הדברים המסלול המהיר הינו גם זול יותר ל-2 הצדדים.

במרכז הבוררות "שלום ואמת", שבים ומדגישים: גם כעת, כשלצערנו מגיפת הקורונה מתעוררת, ישנה האפשרות להתדיין כרגיל, בכפוף להוראות משרד הבריאות ולשמירת כל כללי הזהירות. כמו כן, במקרים חריגים ניתן גם לקיים דיונים באמצעיים דיגיטליים שונים, בכפוף להסכמת הצדדים ובאישור הייעוץ המשפטי.

לפניות עבור מרכז הבוררות שלום ואמת לחצו כאן או חייגו 07-333333-25 או במייל mamonot@htv.co.il

תגיות:פעילות הידברותמרכז בוררותתביעות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה