חדשות בארץ

שמונת סגני השרים הושבעו. מקלב: נכנס למשרד התחבורה כדי לפעול למען החרדים

עם כניסתו לתפקיד סגן שר התחבורה והממונה על הרשות לפיתוח כלכלי חברתי, אמר מקלב כי "משרד התחבורה הוא משרד בעל אתגרים רבים" וכי בראשות המשרד עומדת כיום שרה (מירי רגב – א"פ) הקשובה מאוד לכל צרכי הציבור". יחד אתו הצהירו אמונים גם יואב בן צור שיכהן כסגן שר הפנים ומאיר פורוש כסגן שר החינוך

מקלב מצהיר אמונים במליאה (צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן)מקלב מצהיר אמונים במליאה (צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן)
אא

השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דוד אמסלם, מסר היום (שני) למליאת הכנסת את הודעת הממשלה בדבר מינויים של סגני שרים, אשר נכנסו לתפקידם מיד עם מסירת ההודעה במליאה. לכל שמונת סגני השרים שהצהירו אמונים במליאה הם בעלי זיקה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

שמונת חברי הכנסת שהושבעו לסגני שרים הם: יואב בן צור (ש"ס) – סגן שר הפנים וסגן שר במשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל; גדי יברקן (הליכוד) – סגן השר לביטחון פנים; יצחק כהן (ש"ס) – סגן שר האוצר; פטין מולא (הליכוד) – סגן שר במשרד ראש הממשלה: אורי מקלב (יהדות התורה) – סגן שר התחבורה; משולם נהרי (ש"ס) – סגן שר העבודה והרווחה; מאיר פורוש (יהדות התורה) – סגן שר החינוך; ויואב קיש (הליכוד) יכהן כסגן שר הבריאות.

(צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן)(צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן)

מקלב, שהצהיר במליאת הכנסת אמונים עם כניסתו לתפקיד סגן שר התחבורה והממונה על הרשות לפיתוח כלכלי חברתי, אמר לאחר הטקס כי "משרד התחבורה הוא משרד בעל אתגרים רבים" וכי בראשות המשרד עומדת כיום שרה (מירי רגב – א"פ) הקשובה מאוד לכל צרכי הציבור". הוא הוסיף כי הוא נכנס למשרד  על מנת לפעול "עבור הציבור בכלל ועבור צרכיו של הציבור החרדי בפרט, ברשויות ובכל התחומים עליהם אמון המשרד".

זמן קצר לאחר השבעת הממשלה בשבוע שעבר, רוב השרים נכנסו כבר למשרדים שמונו והחלו בהיכרות ראשונית עם עבודת המשרד והממשלה. זאת, למעט השרים שקיבלו מינויים למשרדים חדשים: השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס, השר להשכלה גבוהה ומשאבי מים זאב אלקין, שר הסייבר והדיגיטל דודי אמסלם, והשרים לענייני התיישבות - ציפי חוטובולי וצחי הנגבי – שייתחלקו בתפקיד לאורך הקדנציה.

במהלך ישיבת הממשלה אתמול אושרו שניים מהמשרדים החדשים: המשרד למשאבי המים ומשרד ההתיישבות. הממשלה גם אישרה את הקמתו של משרד ממשלתי חדש הנושא את השם "משרד ראש הממשלה החליפי", שנועד לשרת בחצי הראשון של הקדנציה – עד נובמבר 2021 – את יו"ר כחול לבן בני גנץ בכל הנושאים הקשורים להובלת מדיניות הממשלה כמנהיגה במתכונתה הפריטטית עם נתניהו, והוא אמור לעבוד במקביל ללשכת ראש הממשלה ומשרד ראש הממשלה בראשות נתניהו.

תגיות:אורי מקלבמשרד התחבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה