חדשות בריאות

"בזכות רבי שמעון": חולה הקורונה בן ה- 22 שוחרר מבית החולים

אפיק סויסה בן ה- 22, שנדבק בקורונה ומצבו הוגדר קשה, שוחרר מבית החולים איכילוב ועבר להמשך שיקום בבית החולים תל השומר. האם, אירית סויסה: "נס גדול"

מחלקת קורונה בבית החולים איכילוב (צילום: פלאש 90)מחלקת קורונה בבית החולים איכילוב (צילום: פלאש 90)
אא

בשורות טובות: אפיק סויסה בן ה-22, אחד מחולי הקורונה הקשים בישראל, שוחרר הבוקר (שלישי) מבית החולים איכילוב בתל אביב, ועבר להמשך שיקום בבית החולים תל השומר.

אירית סויסה, אימו של אפיק, אמרה: "אני מבקשת להודות לצוות המקסים והמיוחד, שדאג לבן שלי ולכל החולים במסירות גדולה. כבר לפני כמה שבועות אמרתי לבעלי שיוריד דאגה מליבו, ושעד ל"ג בעומר שבזכות רבי שמעון בר יוחאי, אפיק ישוחרר מטיפול נמרץ, ואכן היום קרה לנו הנס הגדול הזה".

"קיבלתי את הילד במתנה", הוסיפה האם בהתרגשות. "לעולם לא אשכח את צוות טיפול נמרץ של איכילוב, ובראשם ד"ר עדי נמרוד והאחות האחראית איריס ברמן, שהצילו לי את הילד והחזירו אותו לחיים".

כזכור, סויסה אושפז בסוף חודש מרץ בבית החולים אסותא באשדוד, עיר מגוריו. בעקבות החמרה ניכרת במצבו, הוחלט להרדימו ולהנשימו. בהמשך הוא הועבר לבית החולים איכילוב, וחובר למכשיר אקמו (ECMO) המחליף את פעולת הלב והריאה. לפני כחודש נמסר מבית החולים, כי הוא חזר להכרה מלאה ומתקשר את הסביבה. בשבוע שעבר, סויסה ושמעון לוי, חולה קורונה בן 55 שמצבו הוגדר קשה, יצאו לראשונה מהיחידה לטיפול נמרץ לחצר בית החולים, כשהם מלווים בצוות הרפואי, ונפגשו עם בני משפחותיהם.

אמו של סויסה תיארה את המפגש הייחודי: "התרגשנו מאוד, ופעם ראשונה עם המסכות ובחוץ. זה היה שוק. אין לי מילים כדי להביע את השליחות של הרופאים והאחיות, שמצליחים להשאר ממוגנים שעות עם ציוד מגן כזה. אני מודה מאוד על כל התפילות של עם ישראל והנס הגדול שקרה לנו שקרה לנו כאן באיכילוב. בעזרת השם, בקרוב כבר נראה אותו עומד על רגליו בריא ושלם".

תגיות:בית החולים איכילובנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה