חדשות בריאות

רמת אלחנן התעטפה באבל: הרב יעקב קולדצקי זצ"ל נפטר מנגיף הקורונה

קרבן כואב במיוחד של נגיף הקורונה: הרב יעקב קולדצקי זצ"ל, מחשובי תלמידי החכמים בשכונת רמת אלחנן בבני ברק נפטר בגיל 69

  • ד' אייר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

קרבן נוסף של נגיף הקורונה: הרב יעקב קולדצקי זצ"ל, מחשובי תלמידי חכמים בשכונת רמת אלחנן בבני ברק הלך הערב לעולמו, בגיל 69.

הרב קולדצקי זצ"ל אושפז בסוף חודש אדר בבית החולים שיבא בתל השומר, זאת לאחר שחזר מארצות הברית, שם נדבק בנגיף הקורונה. במהלך חג הפסח חלה התדרדרות חמורה במצבו, ואף הוסף לו השם 'רפאל'.

בנו, איש התקשורת החרדי מנחם קולדצקי, ספד לאביו בשיחה ל'חדשות JDN'. "אבא זצ"ל היה אדם יקר מאוד, תמיד הסתובב במאור פנים, הוא גם מעולם לא פגע במישהו, המידות שלו היו משהו מיוחד, אבא תמיד חייך לכולם וקבל כל אדם בסבר פנים יפות", אמר הבן.

"הוא היה אבא מיוחד שאהב את כל בניו ובנותיו אהבה ענקית, כולם אהבו אותו והשיבו לו אהבה חזרה, את כל חייו הוא הקדיש לתורה ולשמירת המצוות והוא היה ידוע בהשקעה והחביבות המיוחדת שהייתה לו למצוות. פטירתו כואבת לכולנו", הוסיף הבן בכאב.

הרב ידוע בנעימותו, במאור פניו, כאשר היה מסור בלב ונפש לתורה ולמצוות. הוא היה שקוע בתורה, לא נראה יושב בטל, כאשר הכל נעשה מתוך ענווה גדולה וללא בקשת כבוד.

הרב יעקב זצ"ל הוא אחיו של הרב יצחק קולדצקי, חתנו של הרב חיים קנייבסקי. בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו הרבנית חיה, ו-10 ילדים, המתאבלים מרה על אביהם הגדול.

הלוייתו הערב בבית העלמין סגולה בפתח תקוה.

תגיות:הרב יעקב קולדצקי זצ"לנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה