חדשות בריאות

המאבק בקורונה: שוטרים יחלקו לציבור מיליון מסכות

במקביל לאכיפת ההוראות לעטיית מסכות, תערוך המשטרה פעילות הסברה ומניעה, שתכלול חלוקת פליירים, מדבקות וכמיליון מסכות מגן לפנים

  • ב' אייר התש"פ
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

בהתאם לתקנות המעודכנות לשעת חירום, החל ממחר (שני) הוחמרה החובה על עטיית מסכה בכל מקום שאינו בית המגורים, למעט החריגים שהוגדרו. כל מי שישהה במקום שאיננו מקום מגוריו ללא חבישת מסכה על פניו – יהיה חשוף לקנס בסך 200 שקלים כבר מהפעם הראשונה, ללא מתן אזהרה. כמו כן, גובה הקנס בגין אי עמידה בתקנות המחייבות בהקשר זה, של מחזיק או מפעיל מקום הפתוח לציבור, הועלה מ- 500 שקלים ל-1,000 שקלים.

במשטרה מציינים, כי לצד מגוון משימות השיטור, עוסקים השוטרים והמתנדבים בסיוע למען הקהילה והציבור גם בשעת חירום לאומית זו. נוכח החובה הקיימת בתקנות לחבוש מסכות במרחב הציבורי, החלו השוטרים לאחרונה לאכוף את הנושא, וגם לחלק מסכות מגן לפנים לאזרחים במרחב הציבורי.

המשטרה רכשה לאחרונה כמיליון מסכות פנים, שיחולקו במהלך הימים הקרובים ברחבי הארץ, כחלק מפעילות הסברה ומניעה שתתבצע לצד האכיפה. השוטרים, הפרושים ברחבי הארץ, יצוידו במסכות מגן, וככל שייתקלו במהלך פעילותם באזרחים ללא מסכת מגן – יבצעו פעילות הסברה ואכיפה, וגם יחלקו מסכות מגן לפנים, זאת במקביל לחלוקת פליירים ומדבקות הנושאות את הסלוגן "שמור על חייך למען עתיד בטוח".

"חשוב לזכור: הקפדה על הכללים חשובה וחיונית במניעת הפצת הנגיף והתפשטותו, והמסכה היא אמצעי חשוב בכדי למנוע הידבקות במחלה, הן של חובש המסכה והן של הסובבים אותו", מדגישים במשטרה. 

(תמונות: דוברות המשטרה)

 

תגיות:משטרת ישראלנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה