חדשות בריאות

נתניהו שוחח עם בעל דוכן הפלאפל: "נגעת לי ללב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם יובל כרמי, שחשף את מצוקתו הכלכלית לאחר שאיבד את פרנסתו בעקבות משבר הקורונה: "אני כואב את הכאב שלו, אמשיך לעבוד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של כל אזרחי ישראל"

נתניהו בשיחה (צילום מסך מהטוויטר שלו)נתניהו בשיחה (צילום מסך מהטוויטר שלו)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הבוקר (שני) בטלפון עם יובל כרמי, בעל דוכן הפלאפל מאשדוד שחשף את מצוקתו הכלכלית, לאחר שאיבד את פרנסתו בעקבות משבר הקורונה.

נתניהו הביע את הזדהותו עם כאבו של כרמי: "הגעת אליי עמוק לתוך הלב, לכל עם ישראל. אני רוצה לחזק אותך, ולהגיד לך שאנחנו נתגבר על זה ביחד".

לאחר השיחה כתב נתניהו בטוויטר: "אני כואב את הכאב שלו ושל רבים מבעלי העסקים הקטנים והעצמאיים בישראל. המצוקה שלהם אמיתית. הבעיות אמיתיות, ואנחנו נפתור אותן. אני אמשיך לעבוד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של כל אזרחי ישראל. בעזרת השם ובעזרתכם - נעבור גם את המשבר הזה בשלום".

(סרטון: הטוויטר של נתניהו)

בריאיון לנגה ניר נאמן בחדשות 13, תיאר כרמי על סף בכי את אי יכולתו להתמודד עם המשבר אליו נקלע, לאחר שנאלץ לסגור את דוכן הפלאפל: "יש לי משפחה, יש לי ילדים בבית. אני לא יודע מה לעשות. היום בבוקר באתי, אמרתי 'אפתח את החנות'. הבנתי שאפשר להכניס לקוח לקוח. באו שוטרים ואמרו לי: 'אם אתה לא מתחם את זה ואתה לא עם משלוחן, אתה לא שולח. נסגור לך את העסק".

"אין לי איך לחיות, אני לא יודע מה לעשות", המשיך כרמי. "כעצמאי, אין לי היום שקל בכיס. אין לי מאיפה לתת לעובדים. עד מתי אני יכול להמשיך ככה? אני מתבייש לחזור הביתה, מתבייש להגיד לאשתי. אין לי מה להביא לילדים לאכול".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב אמש על הריאיון עם בעל הדוכן מאשדוד: "דבריו קורעי הלב של יובל כרמי הם אות אזהרה לנו, מנהיגי הציבור – לא לבזבוז מיליארדי שקלים במערכת בחירות רביעית. כן להקמת ממשלת חירום לאומית שתטפל בנגיף הקורונה, ולא פחות חשוב – במשבר הכלכלי, שמאיים על מיליוני ישראלים שלא יסלחו למי שיגרור אותם לבחירות בתקופה הזו כדי לקושש כמה מנדטים".

תגיות:עצמאיםנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה