חדשות בעולם

תמונת חייל אמריקאי עומד בגשם מרגשת את הרשת, לא תאמינו מדוע

"המחווה של החייל הזה כל כך נגעה בי. למה שהוא ירצה לחלוק כבוד אחרון למישהו שהוא בכלל לא מכיר, ושהוא בכלל לא חייל? ועוד בגשם שוטף!!!"

אא

כשארין הסטר חיכתה במכוניתה לרמזור שיתחלף - היא לא ידעה שהיא עומדת להיות חלק ממשהו מאוד מרגש. 

על הכביש המהיר בווינה גרוב, קנטאקי, הסטר פתאום הבחינה באדם שיוצא מחוץ למכוניתו, וללא סיבה - עומד. בגשם הסוער היה לה קשה להבחין במדים שעליו, המשייכים אותו לצבא ארה"ב. "התבוננתי בו במשך זמן מה, והייתי ממש מבולבלת כשראיתי אותו מצדיע לכיוון מסוים. כשהבטתי לכיוון הזה ראיתי מסע לוויה, ולמרות שהוא לא היה חלק מהתהלוכה ולא הכיר את המנוח - הוא עמד שם למשך זמן רב אחרי שהתהלוכה התרחקה", משחזרת הסטר. 

את הרגעים האלה הסטר ידעה שהיא חייבת לצלם, ובעמוד הפייסבוק שלה, לצד התמונה של החייל - כתבה פוסט מרגש על כך. "המחווה של החייל הזה כל כך נגעה בי. למה שהוא ירצה לחלוק כבוד אחרון למישהו שהוא בכלל לא מכיר, ושהוא בכלל לא חייל? ועוד בגשם שוטף!!! אני די בטוחה שלא קיים כלל צבאי שחיילים צריכים לעשות את זה, אז זה שימח את לבי לראות את כמות הכבוד שהג'נטלמן הזה חלק למשפחה שהוא אפילו לא הכיר".

כצפוי, מרגע שפורסמה התמונה הפכה לויראלית, והתפרסמה בערוצי החדשות המקומיים - שם גם התבררה זהותו של החייל: ג'ק אוסרי שמו, מטנסי, שסירב לקבל את השבחים שהורעפו עליו, ורק אמר ש"זה החינוך שהעניקו לי הוריי".

תגיות:גשםמענייןאמריקהחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה