חדשות בריאות

מקלב סייר ברמת גן: "התושבים מבלים בגינות הציבוריות"

חבר הכנסת אורי מקלב סייר בגינות הציבוריות ברמת גן, ונדהם: התושבים אינם מצייתים להוראות משרד הבריאות, ומבלים להנאתם בגינות הציבוריות

  • כ"ב ניסן התש"פ
מקלב (צילום: הדס פרוש)מקלב (צילום: הדס פרוש)
אא

בעוד ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, פועל כנגד תושבי העיר בני ברק, שלטענתו אינם נזהרים בשמירה מפני התפרצות הנגיף והפצתו הלאה, הרי שתושבי עירו מפרים בגאון את הנחיות משרד הבריאות, ושוהים בגינות הציבוריות כשהם ללא אמצעי מגן וללא הקפדה על שמירת מרחק של שני מטרים, כפי ההוראות.

את הנתונים הללו חשף חבר הכנסת אורי מקלב (דגל התורה) כשהחליט לסייר השבוע בעיר רמת גן, ולעמוד מקרוב על הלך הרוח בין התושבים. במהלך סיורו, הוא נתקל בעשרות מתושבי העיר שבילו באותה העת בגינות הציבוריות ולא שמרו על כללי משרד הבריאות. 

"ראש עיריית רמת גן משמיץ ומכפיש את תושבי העיר בני ברק, אך כאן תושבי עירו אינם שומרים על כללי הזהירות, מטיילים להנאתם ללא מסכות, וללא שמירת כללי משרד הבריאות", אמר מקלב.

הזעם בציבור החרדי מגיע דווקא לאור העובדה, כי בעוד במדיה וברשתות החברתיות הוא מושמץ בכל פה ומוחזק כאשם בהפצת הנגיף, הרי שהנתונים האמיתיים מגלים כי ציבור זה מקפיד ברובו לשמור היטב על ההנחיות, ונשמר שלא להפר את הבידוד גם על חשבון ויתור על מצוות עיקריות וחשובות. זאת בעוד הציבור הכללי הוא זה שמפר ברגל גסה את הכללים ביציאות המוניות לפארקים ולגני השעשועים.

מקלב ביקש לשוחח עם תושבי רמת גן ששהו באותה העת בגינה הציבורית, וביקש להבין מה הם יודעים על שכניהם מהעיר הסמוכה, המותקפת ללא הרף על ידי שאמה הכהן. "בעוד משמיצים ומכפישים את הציבור החרדי וכופים אותו בהסגר בערים ובשכונות החרדיות, אתם כאן מטיילים להנאתכם בגינות הציבוריות. מדוע אינכם חובשים מסכה ואינכם מקיימים את הוראת משרד הבריאות?", תמה.

"ראש העיר שאתם בחרתם, כרמל שאמה הכהן, משמיץ את הציבור החרדי ודורש להציב גדרות סביב העיר בני ברק, כביכול הציבור החרדי מפיץ את הנגיף, בעודכם משוטטים בעיר ללא מסכה וללא ריחוק של שני מטר האחד מהשני, דבר שעל פי חוות דעת כל מומחי הרפואה מעביר את הנגיף ומרבה אותו", אמרו מקלב ואנשי לשכתו לתושבים שנותרו מחוסרי מענה.

תגיות:אורי מקלברמת גןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה