חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 140

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר הנדבקים בישראל בנגיף הקורונה עומד על 12,591. מצבם של 174 חולים מוגדר קשה, מתוכם 140 מונשמים. מספר בדיקות הקורונה היומיות עלה ליותר מ- 10,000

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:40)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי), כי מניין הנפטרים בישראל מנגיף הקורונה עלה ל- 140. מבית החולים לניאדו בנתניה נמסר, כי במהלך הלילה נפטר חולה קורונה בשנות ה- 80 לחייו. בבית החולים שערי צדק בירושלים נפטרו שתי חולות בגילאי 90 ו- 71, שסבלו ממחלות רקע. חולה בת 84, אף היא עם מחלות רקע, נפטרה אמש בבית החולים

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 9:00, מספר הנדבקים בנגיף הקורונה עומד על 12,591. מצבם של 174 חולים מוגדר קשה, מתוכם 140 מונשמים – עלייה של 6% לעומת מספרם אתמול בבוקר. 172 חולים נמצאים במצב בינוני, ומצבם של 9,481 מוגדר קל. עד כה, 2,624 חולים החלימו מהנגיף.

במשרד הבריאות עדכנו אמש, כי מסיכום נתוני המעבדות ברחבי הארץ התברר שביום שני בוצעו 10,401 בדיקות לאבחון קורונה. ביום למחרת, עלה מספר הבדיקות ל- 11,501. שר הבריאות יעקב ליצמן בירך על ההגעה ליעד של 10,000 בדיקות ביום לפחות: "זו הזדמנות מצויינת לשבח את הצוותים הרפואיים, שפועלים מסביב לשעון בתנאים לא פשוטים למען אזרחי ישראל. נמשיך במגמה זו בכל הכוח, בעזרת השם".

"זו העת לחזור ולהדגיש, כי החובה מוטלת על כל אחד ואחת להמשיך ולשמור על כל ההנחיות כדי שלא נגיע לסכנת חיים בהתפשטות הנגיף חלילה", הוסיף ליצמן.

בתוך כך, המשטרה הסירה בשעות האחרונות את המחסומים שהוצבו בכניסות לבני ברק. זאת לאחר שבהתייעצות טלפונית שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר הבריאות, שר הפנים, השר לביטחון פנים וראש המל"ל הוחלט שלא לחדש את הסגר על העיר. התחבורה הציבורית בעיר לא תחודש, למעט קו פנימי. עוד הוחלט, כי העירייה תעשה מאמץ לפנות לבידוד את החולים הנמצאים בעיר, כדי למנוע המשך של מקרי הדבקה.

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים שערי צדק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה